Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکوری گفت: دولت روحانی از منظر اجتماعی و اقتصادی با شکست روبرو شده و اصلاح‌طلبان ترس از دست رفتن سرمایه‌هایشان را دارند.

حجت الاسلام ابوالفضل شکوری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلایل انتقادات اخیر از سوی شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب نسبت به عملکرد دولت، اظهار کرد: انتقادات اخیر به دلیل مشکلات جدی دولت در امر اقتصاد و حقوق اجتماعی است،که هیچ فردی نمی‌تواند منکر عجز دولت در برابر انبوه مشکلات اجتماعی و اقتصادی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوری همچنین با اشاره به افزایش شدید قیمت مسکن،ارز و سکه در چند ماه گذشته، گفت: همزمان با افزایش قیمت سکه و ارز، قیمت مسکن نیز طی 6 ماه گذشته در تهران و شهرهای بزرگ به دوبرابر رسیده و این بدان معناست که خرید خانه برای نیمی از مردم ایران به رویا تبدیل شده است.

شکوری تاکید کرد: نباید مقصر همه مشکلات و معضلات درون کشور را ترامپ دانست، در حالیکه بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به تصمیمات ترامپ مربوط است و بیشتر آن به بی‌کفایتی تیم اقتصادی دولت در سیاست گذاری اقتصادی ارتباط دارد.

وی ادامه داد: اجاره مسکن در جامعه به حدی افزایش یافته که اقشار مختلف مردم توان پرداخت آن را نداشته و نمی‌دانند باید به کجا پناه ببرند و این مسائل به ترامپ باز نمی‌گردد، بلکه مستقیما به شیوه مدیریت تیم اقتصادی دولت ارتباط دارد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت دچار نوعی از تنبلی و بی انگیزگی شده است، تصریح کرد: تیم اقتصادی کابینه روحانی با حضور در پست ها و سمت های متعدد جیبشان پر شده و سیر شده اند، و این کابینه محافظه کار و بی انگیزه دولت را در باتلاق عجیبی فرو برده است.

وی گفت: رئیس جمهور محترم همواره تاکید بر انجام تغییرات در دولت دارند، ولی ظاهرا قصد وی ترمیم کابینه بعد از سقوط دولت است، که البته باید متوجه مشکلات زیاد دولت روحانی در شرایط حاضر نیز بود.

فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: معضلات کشور را شاهدیم و معتقد هستیم، باید همه رئیس جمهور را حمایت کنند، ولی قابل قبول نیست زمانیکه جامعه تمام سرمایه‌های اجتماعی را در اختیار روحانی قرار داده، رئیس جمهور بر حضور چند تن از افراد مسن و بی انگیزه در داخل کابینه اصرار داشته باشد و این موضوع اصلاح‌طلبان و مردم را در باتلاق قرار داده است.

شکوری تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت در شرایط کنونی ، پیر، بی انگیزه و محافظه‌کار است و رئیس جمهور باید با تجدید نظر در تیم اقتصادی از جوانان در کابینه استفاده بیشتری کند تا شاهد پویایی در روند اقتصادی کشور باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: پیرمردهای بی انگیزه کابینه باید تغییر کنند، چرا که اصلا توانی برای انجام کار ندارند. دولت روحانی از منظر اجتماعی و اقتصادی با شکست روبرو شده و اصلاح‌طلبان ترس از دست رفتن سرمایه‌های اجتماعی‌شان که پشتوانه انتخابات روحانی بوده را دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصلاح طلبان اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند