Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش مردان ایران از روز گذشته در شهر مشهد مقدس آغاز شده است به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز خراسان رضوی، سرمربی تیم ملی کوراش ایران گفت:نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش مردان ایران با هدف اعزام ملی پوشان به مسابقات داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا به مدت 10 روز به میزبانی خراسان رضوی و در شهر مشهد مقدس در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسرو دلیر افزود: پس از برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیمهای ملی کوراش که در خراسان شمالی برگزار شد، 28 بازیکن به اردوهای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند که در نخستین مرحله اردوی آماده سازی تمرینات خود را در مشهد آغاز کردند.
خسرو دلیر به عنوان سرمربی و رضا مهنان، علی معلومات و حسین علی اکبری به عنوان مربی هدایت کوراش کاران کشورمان را در این اردو برعهده دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران تصاویر شهدای ارتش در قاب مفاخر سطح شهر

به گزارش هواشناسی خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه در تقویم ملی ۲۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت، به عنوان روز ملی ارتش نامگذاری شده است و همچنین با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از شهدای ارتش، در ۴۹ قاب شهری سطح شهر مشهد اکران شد.

یوسف اسماعیل زاده افزود: شهیدان جلال روحبخش، علی کمالی چهارمست، غلامرضا عابدی محمد قروتی آبکوه، جزو شهدای شاخصی هستند که تصاویرشان در کنار دیگر شهدا ارتش اکران شده است.

دیگر خبرها

  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • صدور نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی
  • نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی صادر شد
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی
  • آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • اکران تصاویر شهدای ارتش در قاب مفاخر سطح شهر