Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@08:40:49 GMT

دو کشته و مصدوم در سانحه رانندگی بهشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۷۸۱۵

دو کشته و مصدوم در سانحه رانندگی بهشهر

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور سراسری شهرستان بهشهر، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ رستمکلا و ماموران پلیس راه سریعاً به محل حلدثه عزیمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، تصادف فی مابین یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه موتور سیکلت به راکبی فردی به نام سید جمال- ل. و ترک نشینی همسرش بوده که در این حادثه راکب و ترک نشین به شدت مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: مصدومان حادثه با حضور عوامل اورژانس سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند که در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی بیشتر قرار دارد به راکبان موتورسیکلت و رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در استفاده از موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام/آ

تصادف مرگبار در بهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه رانندگی ساعت ۲۰:۵۴ شامگاه شنبه در بم، روبه‌روی پمپ بنزین صوفی آبادی رخ داده است.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

مرکز شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان