Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درگفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره جلسه امروز این شورا اظهار داشت: در جلسه امروز دوشنبه 25 تیرماه شورای صنفی نمایش اعلام کرد که طبق نظام‌نامه اکران به علت نمایش بازی‌های جام جهانی در سینماهای کشور، فیلم‌های سینمایی «مرداد»، «خاله قورباغه»، «دلم می‌خواد»، «دشمن زن»، «به وقت خماری» و «دارکوب» به استثنای فیلم سینمایی «هزارپا»، یک هفته بیشتر در سینما‌های سرگروه خود اکران می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: فیلم سینمایی«کاتیوشا» در سرگروه زندگی، فیلم سینمایی«به دنیا آمدن» در سرگروه جوان و فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» در سرگروه ایران از چهارشنبه 3 مردادماه اکران خود را آغاز می‌کنند. همچنین فیلم سینمایی«دُم‌سرخ‌ها» از 17 مردادماه در سرگروه ماندانا نمایش داده می‌شود. 

بر اساس بند 4 ماده 22 نظام‌نامه اکران، شورای صنفی نمایش می‌‌تواند در شرایط فورس ماژور، درباره محاسبه هفته اکران فیلم‌ها تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،حجت‌الاسلام محی‌الدینی در جلسه شورای آموزش و پرورش مهریز افزود: اردوگاه فرهنگی، تفریحی استاد علی اکبر روستای منشاد سال‌ها در اختیار آموزش و پرورش بوده و برای ساخت تاسیسات و امکانات رفاهی آن نیز توسط آموزش و پرورش مبالغ زیادی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مستمر فرهنگیان و دانش آموزان و شورای آموزش و پرورش شهرستان، واگذاری مجدد اردوگاه است، ادامه داد: این اردوگاه مکان بسیار مناسبی برای برگزاری برنامه‌های مختلف فوق برنامه و فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان است.

امام جمعه مهریز در این جلسه که جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند به اهمیت مسائل دینی و تربیتی دانش آموزان پرداخت و گفت: امروز یکی از مهمترین چالش‌ها در آموزش و همین امر است که باید به طور جدی پیگیری شود.

وی از اجرایی نشدن مصوبات شورای آموزش و پرورش در استان و منطقه انتقاد کرد و افزود: مصوبات این جلسه اجرایی نمی‌شود و باید مسئولان استان در جلسه بعدی شورا حضور پیدا کرده و دغدغه‌های شورا آموزش و پرورش مهریز را پاسخگو باشند.

مدیر آموزش و پرورش مهریز هم در این جلسه گفت: توسط آموزش و پرورش برای جاده سازی و آسفالت مسیر و همچنین ساخت سایر امکانات مورد نیاز در اردوگاه منشاد بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده، اما هم‌اکنون این اداره مسئولیتی در قبال آن ندارد.

سید ضیاء طباطبایی با انتقاد از شرایط موجود افزود: اگر این اردوگاه که بنای اولیه آن را آموزش و پرورش گذاشته دوباره در اختیار دانش آموزان قرار گیرد، بسیاری از مشکلات ما در این زمینه برطرف شده و می‌توان از این مکان برای برنامه‌های مختلف استفاده کرد.

وی بیان کرد: اگر اردوگاه در اختیار آموزش و پرورش هم قرار نمی‌گیرد حداقل بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش هزینه‌هایی که تاکنون آموزش و پرورش در محل انجام داده در اختیار قرار گیرد تا بتوان از محل آنها برای انجام برنامه‌های مختلف اقدام کرد.

حسین زارع رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز گفت: باغ استاد علی اکبر منشاد (اردوگاه) در زمینی به وسعت بیش از ۱۰ هزار متر مربع وقفی است و هم‌اکنون بر اساس مقررات به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص طی سال‌های گذشته توسط آموزش و پرورش پیگیری شده ولی بر اساس مقررات و احکام صادره در اختیار اوقاف و امور خیریه است و اوقاف هم بر اساس شرایط قانونی عمل کرده و باید همه تابع مقررات باشند.

دیگر خبرها

  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد