Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛امیر سرتیپ حاتمی روز دوشنبه پس از ورود به خرم آباد، با حضور در مجموعه زیتون کاری خرم آباد متعلق به شرکت مزارع نوین ایرانیان سازمان اتکا در جریان عملکرد و فعالیت های اقتصادی این شرکت قرار گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بازدید توسعه فعالیت های اقتصادی شرکت مزارع نوین ایرانیان سازمان اتکا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت های مهم وزارت دفاع برشمرد و گفت: با عنایت به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان "حمایت از کالای ایرانی"؛ وزارت دفاع با توجه به ظرفیت های مجموعه شرکت مزارع نوین ایرانیان در تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، فعالیت های این شرکت توسعه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر پشتیبانی از نیروهای مسلح و حمایت از تولید ملی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح  کرد: مردم و مسئولین وظیفه سنگینی در مقابل تولید داخلی دارند و در این راستا وزارت دفاع تا آخرین لحظه حامی کالای ایرانی خواهد ماند.

امیر حاتمی همچنین با اشاره به الزامات تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی، فعالیت‌های توسعه محوری و همه‌جانبه واحد‌های شرکت مزارع نوین ایران را در سراسر کشور از اولویت‌های سازمان اتکا و وزارت دفاع در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی دانست.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری وزارت دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند

یه گزارش روابط عمومی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی با بیان اینکه دولت باید از تصدیگری و ذینفعی خارج شود افزود: ساختار دولت نیازمند تحول و تغییر نقش از متصدی به سیاست‌گذار است و تصدیگری باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.


وی افزود: علاوه بر واگذاری تصدی‌گری، ساختار اداره کشور نیاز به تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها دارد و باید به یک مدل و الگو در این زمینه رسید.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به انتخاب شعار سال مبنی بر مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: در راستای شعار سال اتاق بازرگانی باید به مسائل کلان ورود کرده و فعالیت جدی داشته باشد.

رضایی در پایان با توضیح لزوم تغییر نقش دولت در بازار تشریح کرد: دولت باید از قیمت‌گذاری به سمت بازارسازی برود و نقش دولت در بازار تنظیم‌گری باشد و اتاق بازرگانی باید به اصلاح این روند کمک کند.

دیگر خبرها

  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی