Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان مصر با لایحه ارائه شده از سوی دولت مبنی بر اصلاح قانون اعطای تابعیت به اتباع خارجی در مصر در مقابل دریافت ۷ میلیون پوند مصری موافقت کرد.

بر اساس این لایحه اتباع خارجی در مصر به چهار دسته تقسیم می شوند: بیگانگان دارای اقامت ویژه، اقامت عادی، موقت و اقامت با گذاشتن ودیعه.

بر اساس این گزارش فلسفه تصویب این قانون بر این اساس بنا شده است که بسیاری از کشورهای جهان تابعیت خود را به سرمایه گذاران و یا افراد تأثیرگذار در جامعه با هدف جذب سرمایه های آنها اعطا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت مصر اعلام کرده که این قانون جو اعتماد و ثبات را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

بنابراین کسانی که می خواهند از طریق راه چهارم به اقامت دست پیدا کنند باید یک ودیعه نقدی در یکی از بانکهای دولتی مصر در طول اقامتش در این کشور بگذارد. البته مدت زمان اقامت این افراد در این کشور نباید کمتر از ۵ سال پی در پی باشد و میزان ودیعه نیز نباید کمتر از ۷ میلیون پوند مصر یا معادل آن باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لایحه دولت قانون مصر فلسفه کشورهای جهان جامعه سرمایه سرمایه گذاران سرمایه گذاران کشورهای عربی مصر اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت آمریکا با حمله رژیم صهیونیستی به رفح

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه العربی الجدید به نقل از منابع مطلع مصری اعلام کرد آمریکا با طرح رژیم صهیونیستی برای عملیات نظامی علیه رفح موافقت کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این روزنامه به نقل از این منابع افزود عملیات در رفح بر اساس آنچه «اسلوب جابجایی» نامیده می‌شود انجام خواهد شد. در این روش رفح به مربع‌های مختلفی تقسیم می‌شود که پی در پی هدف قرار می‌گیرند تا افراد حاضر در آن مجبور شوند به خانیونس و المواصی فرار کنند.

۱۰ روز قبل رسانه‌های رسمی عبری زبان اعلام کردند رژیم صهیونیستی قصد دارد طی دو هفته ۱۰ هزار چادر در نزدیکی شهر رفح در جنوب نوار غزه آماده سازی کند که مقدمات حمله زمینی ارتش به رفح را فراهم نماید.

شبکه صهیونیستی کان در این خصوص اعلام کرد: بر اساس یک سند رسمی که به آن دست پیدا کرده‌ایم اسرائیل قصد دارد ۱۰ هزار چادر در دو هفته آینده در بیرون رفح نصب کند.

این شبکه افزود: هم اکنون ۳۰ هزار چادر دیگر در حال خریداری بوده و به زودی در این منطقه نصب خواهد شد. بر اساس جدول زمانی برای نصب این چادر‌ها می‌توان گفت تخلیه ساکنان از رفح مدت زیادی به طول خواهد انجامید.

دیگر خبرها

  • موافقت آمریکا با حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان