Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به بازنگری در قوانین دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: نقاط ضعف این قوانین باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: در دانشگاه ها این افتخار را داریم که میزبان دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر هستیم وخدمت به آنها وظیفه شرعی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 40 سالگی انقلاب این توقع است که ما یک تجدیدنظر جدی در سیاست ها و قوانین دانشجویان شاهد و ایثارگر داشته باشیم ونقاط ضعف را برطرف کنیم و در این دوره جدید تاکید براین باشد که این دانشجویان بتوانند با توانمندی دوره تحصیل را بگذرانند نه این که بدون هیچ فکری فقط به حضور آنها در دانشگاه ها تمرکز کنیم.

سرسنگی اضافه کرد: توجه به دانشجویان شاهد و ایثارگر و برطرف کردن نقاط ضعف قوانین آنها باید باعث یک بازنگری در قوانین این دانشجویان در دانشگاه ها شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآور شد: بسیاری از مسائل کشور به خصوص مسائل اقتصادی با پرداختن و توجه به مسائل فرهنگی قابل حل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرسنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان احیا شد

مسئول امور انجمن‌های میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت مواریث فرهنگی استان اصفهان در عرصه بین‌الملل، امیدواریم احیای مجدد انجمن میراث فرهنگی استان زمینه تعامل همگانی برای حفظ و صیانت از این آثار ارزشمند را بیش از پیش فراهم کند.

احمد فتحی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا از اصفهان با اشاره به برگزاری انجمن‌های میراث فرهنگی استان اصفهان اظهار کرد: انجمن میراث فرهنگی که به استناد اساسنامه وزارت میراث فرهنگی کشور تشکیل می‌شود، نهادی، ملی-فرهنگی و غیرانتفاعی است.

وی افزود: انجمن میراث فرهنگی با جلب مشارکت و همیاری همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی، سازمان‌های مردم‌نهاد و دیگر افراد جامعه به حمایت، حفاظت و صیانت از آثار و حفظ میراث فرهنگی، معرفی، آموزش و فرهنگ‌سازی عمومی و کمک به پیشگیری از وقوع جرایم علیه میراث فرهنگی می‌پردازد.

مسئول امور انجمن‌های میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: با دعوت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، جلسه‌ای در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان برگزار شد و دبیر انجمن‌های میراث فرهنگی کشور، ضمن تشریح وظایف و اختیارات انجمن میراث فرهنگی استان، اهمیت این انجمن را برای اعضا تبیین کرد.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که انتصاب استانداران به عنوان رئیس انجمن میراث فرهنگی هر استان نشان از اهمیت و جایگاه مصوبات این انجمن دارد، بر همین اساس احیا مجدد انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان را می‌توان گام مهم و مؤثری در اجرای سیاست‌های این انجمن دانست.

فتحی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به‌طور قطع با تشکیل انجمن‌های متناظر شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاها می‌توانیم مشکلات موجود در حوزه میراث فرهنگی استان اصفهان را با تعامل بین دستگاه‌ها و نهادهای متولی برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: با نگاه ویژه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان مقرر شد، روزهای چهارشنبه به بررسی مسائل حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اختصاص پیدا کند.

مسئول امور انجمن‌های میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: با توجه به اهتمام ویژه استانداری به حل مشکلات موجود در حوزه میراث فرهنگی در این جلسه تاکید شد اعضا با احصای مشکلات موجود در حوزه میراث فرهنگی و همچنین تشکیل منظم جلسات، پیگیر حل چالش‌ها و مشکلات موجود در استان اصفهان باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت میراث فرهنگی استان اصفهان در عرصه بین‌المللی، امیدواریم احیای مجدد انجمن میراث فرهنگی استان زمینه تعامل همگانی برای حفظ و صیانت از این آثار ارزشمند را بیش از پیش فراهم کند.

کد خبر 739268

دیگر خبرها

  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • ۴ گردشگر نوروزی قشم قربانی حوادث رانندگی شدند
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • تصویب قوانین بازدارنده برای کاهش حوادث جاده‌ای
  • ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی جهت کاهش وقوع جرم
  • انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان احیا شد
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • اختلال ارتباطی در مناطق سیلابی جنوب کشور برطرف شد
  • مخبر: دولت تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه و معیشت مردم بکار می‌گیرد