Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سپند امیرسلیمانی» بازیگر تلویزیون و سینما که مدتی به دلیل ناراحتی تنفسی در بیمارستان بستری بود با اشاره به وضعیت سلامتی خود گفت: در این مدت اخیر یکسری اتفاقات پشت هم برایم افتاد. پایم پیچ خورد و حین پیچ خوردن پا و زمانیکه زمین افتادم یکی از انگشت‌های دستم شکست و کارم به جراحی رسید و پزشک معالج حین جراحی داخل دستم پین گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدتی بود که مشکل تنفسی داشتم و شرایطم به خاطر جراحی و استفاده از لوله‌های اکسیژن بدتر شد و سه روز هم به همین دلیل در بیمارستان بستری بودم تا وضعیت ریه و دستگاه تنفسی‌ام به حالت عادی برگردد.

بازیگر سریال «در حاشیه» در ادامه بیان داشت: خدا را شکر دیشب مرخص شدم، اما باید یک دوره دارویی را پشت سر بگذرانم و در کل آسم خفیفی داشتم که به اینجا رسید. از قبل ناراحتی ریه نداشتم، اما خب هر کسی که در تهران زندگی می‌کند بالاخره آسم خفیفی دارد.

امیرسلیمانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در این مدت که در بیمارستان مسیح دانشوری بستری بودم، داروخانه بیمارستان برای بیمارانی که حال وخیمی داشتند، دارو نداشت و وضعیت خیلی دشواری در آنجا وجود داشت.

وی درباره فعالیت‌های این روز‌های خود نیز بیان داشت: در این مدت بیشتر تئاتر کار کردم و علاوه بر آن اجرای برنامه «بهترین شو» را برای شبکه دو داشتم. هدف این مسابقه استعدادیابی بچه‌ها بود و هفته گذشته پخش آن به پایان رسید.

بازیگر سریال «همسایه‌ها» با بیان اینکه تلویزیون مخاطب خود را از دست داده است، گفت: احساس می‌کنم که هیچ مخاطبی دیگر تلویزیون نگاه نمی‌کند. اما جالب است که مردم بسیاری به من می‌گویند چرا کم کارید؟ که در جواب می‌گویم نه! شما تلویزیون نگاه نمی‌کنید!

وی درباره حضور در برنامه کودک نیز بیان داشت: تا به حال کار کودک انجام داده بودم و «بهترین شو» اولین کار کودکم نبود، اما اولین اجرای جدی‌ام بود که فضایش را خیلی دوست داشتم و از آنجایی که صحبت‌هایی درباره ادامه‌دار شدنش هست، امیدوارم بتوانم همچنان ادامه‌اش دهم. این اواخر پشنهاد سریالی داشتم که دقیقا چند روز قبل از قرارداد دستم شکست و نتوانستم در آن کار حضور داشته باشم.

فارس

                  

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: تهران شهری با تمدن بیش از ۸هزار ساله است و وجود اماکنی چون عمارت مسعودیه، خانه موزه مقدم، باغ نگارستان، خانه اتحادیه و... ازجمله ظرفیت‌هایی هستند که می‌توان از آنها برای جذب گردشگری و توریست استفاده کرد؛ چرا که امروزه گردشگری به یک صنعت پولساز تبدیل شده و بسیاری از کشورها ازجمله ترکیه با استفاده از این صنعت موفق شده‌اند به درآمدهای پایدار دست یابند. در این دوره، مدیریت شهری تلاش می‌کند تا زمینه رونق صنعت گردشگری در پایتخت را فراهم کند. با تشکیل سازمان گردشگری و ایجاد مدیریت واحد در این حوزه قطعا اتفاقات خوبی در صنعت گردشگری تهران رخ می‌دهد. بنا به‌گفته‌های سیداحمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران فرایند مرمت، بازسازی و بهره‌برداری از عمارت‌های تاریخی همچنان در دستور کار قرار دارد و سعی می‌کنیم مسیر گردشگری در تهران هموار شود.

بازدیدهای مستمر از اماکن میراثی

در راستای صیانت از اماکن تاریخی، میراثی و گردشگری، بازدید مستمر و پایش وضعیت این اماکن طبق مصوبه شورای شهر تهران انجام می‌شود. آنطور که رئیس کمیته گردشگری شورا عنوان کرده: «این اماکن در مناطق مختلف ازجمله ۱۱، ۱۲، ۱۵ و... پراکنده هستند و باید برای جلوگیری از تخریب، مرمت و احیاء شوند. به هر حال این اماکن ظرفیت‌های گردشگری محسوب می‌شوند و با مرمت آنها می‌توان زمینه بازدید توریست‌های داخلی و خارجی را فراهم کرد.» عمارت کوشک امیرسلیمانی در منطقه۱۵ قرار دارد که مرمت و بازسازی آن آغاز شده و به‌زودی بهره‌برداری می‌شود. البته طبق پیش‌بینی‌ها کافه کتاب و نگارخانه هم در این عمارت راه‌اندازی خواهد شد.

برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید

زندان هارون‌الرشید ثبت ملی شده و از آثار تاریخی ری محسوب می‌شود. به‌گفته علوی، مجموعه میراثی زندان هارون‌الرشید املاک اوقافی است و سازمان اوقاف هم اهتمامی برای بازسازی این مجموعه میراثی ندارد. آنطور که رئیس کمیته گردشگری شورا به آن تأکید کرده: «این مجموعه میراثی از نقاط گردشگری تهران محسوب می‌شود و از این‌رو نیاز است تا شهرداری تهران و سازمان اوقاف برای بازسازی و بهره‌برداری از این ظرفیت گردشگری برنامه‌ریزی کنند.»

ایجاد مسیر گردشگری

یکی از راه‌های جذب توریست ایجاد مسیرهای گردشگری است و مدیریت شهری برای تحقق این هدف برنامه‌هایی پیش‌بینی کرده است. رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران هم با تأیید این موضوع و ضرورت ایجاد مسیرهای گردشگری گفت: «در مسیرهای گردشگری این امکان فراهم می‌شود تا توریست‌ها و گردشگران با انواع غذاهای بومی و محلی، آداب و رسوم، صنایع‌دستی و حتی انواع موسیقی و... شهرها و استان‌های ایران آشنا شوند.» به‌گفته علوی، ایجاد مسیرهای گردشگری در دنیا یک اولویت است و در تهران هم گام‌هایی برای تکمیل و به‌روزرسانی گذرهای گردشگری برداشته شده است.

گذرهای گردشگری قدیمی تهران گذر سی‌تیر: خاص‌ترین خیابان تهران است که دهه۹۰ عرضه مواد غذایی در آن با فعالیت ۱۰چرخ دستی آغاز و خیلی زود در میان شهروندان محبوب شد. در این خیابان ۳۸دکه موادغذایی وجود داشت که به تازگی شهرداری تهران برای ارائه خدمات مطلوب، طرح ساماندهی آن را در دستور کار قرار داده است. گذر باب همایون: این گذر در ضلع جنوبی میدان امام‌خمینی(ره) قرار گرفته که ۴۰غرفه دارد. ۲۳غرفه اغذیه فروشی، ۴غرفه صنایع‌دستی و ۱۳غرفه سوغاتی. گذر خیابان اجتماعی: این گذرگردشگری در خیابان بدرالزمان قریب منطقه ۹ایجاد شده و دارای ۱۸غرفه است. ۱۴غرفه اغذیه‌فروشی، ۲غرفه صنایع‌دستی و ۲غرفه سوغاتی. گذر برکت (شاهد): این گذرگردشگری با ۲۹غرفه در بلوار شاهد منطقه۸ احداث شده که ۲۲غرفه اغذیه فروشی، یک‌غرفه صنایع‌دستی، ۴غرفه سوغاتی و ۲غرفه عرضه محصولات فرهنگی دارد.

کد خبر 846843 برچسب‌ها سفر - گردشگری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • اخبار ضدونقیض درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس
  • اخبار ضد و نقیض درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید