Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:12:00 GMT

حادثه مرگبار در فرمانداری همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۸۱۹۳

حادثه مرگبار در فرمانداری همدان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی بابایی ،مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان همدان در تشریح این خبر گفت: صبح روز گذشته ،یکشنبه 24 تیرماه،  یکی از افسران کادر حراست فرمانداری همدان در پایان زمان شیفت خود هنگامی که قصد ترک محل خدمت خود را داشت در اتاق نگهبانی ناگهان مورد اصابت گلوله‌ای که به صورت اتفاقی از سلاح وی شلیک شده، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این حادثه دلخراش در زمان بسیار کوتاهی رخ داده است، افزود: متأسفانه با توجه به اینکه گلوله به سینه افسر کادر حراست اصابت کرده بود و در همان دقایق اول نیروهای اورژانس واقع در ایستگاه پاستور خود را به فرمانداری رساندند اما همکار 45 ساله ما که حدود 5 سال در خدمت فرمانداری همدان بود، جان خود را از دست داد.

بابایی در پاسخ به این سوال  که آیا احتمال خودکشی وجود داشته است؟ گفت: به طور قطع این شایعه صحت ندارد و با توجه به شناخت و صمیمیتی که با وی داشتم، می‌گویم خیر این حادثه، اتفاقی ناگوار و دلخراش بود.

گفتنی است، تعدادی از اهالی محل و کسبه همجوار فرمانداری حادثه دیروز را به عنوان خودکشی فرد موردنظر شایع کرده بودند.


انتهای پیام/ج

یک افسرحراست فرمانداری همدان دراثرحادثه جان باخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین خیاط

با توجه به تجربیات توان و تعهد خدمتی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان تعیین می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها استعداد و توان نیرو‌های متعهد دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصاویری از سیل مرگبار در عمان
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان