Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:55:48 GMT

رفتار بی‌رحمانه پلیس آمریکا با نوجوان مبتلا به اوتیسم +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۸۲۵۷

رفتار بی‌رحمانه پلیس آمریکا با نوجوان مبتلا به اوتیسم +فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلمی که به تازگی منتشر شده رفتار بی‌رحمانه پلیس آمریکا با یک نوجوان ۱۹ ساله مبتلا به اوتیسم را نشان می‌دهد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فیلمی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد پلیس تگزاس با شوک الکتریکی به نوجوانی که به بیماری اوتیسم مبتلا است حمله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق گزارش رسانه‌های آمریکا «مایکل مور» 19 ساله در حال پرتاب سنگ در محوطه حیاط در نزدیکی منزلش بوده که پلیس به او نزدیک شده و پس از چند سوال جواب به این نوجوان با شوک الکتریکی حمله کرده است. 

فیلم منتشر شده نشان می‌دهد رفتار عجیب پلیس در حالی انجام شده که این نوجوان به تمامی دستورات پلیس عمل کرده و بارها ضمن معذرت‌خواهی تأکید می‌کند «اتفاق مهمی رخ نداده است.»

پلیس بعد از آنکه از «مور» می‌خواهد به نوک خودکاری که در دست دارد خیره شود و با تکان‌های خودکار سر تکان دهد، ناگهان به او حمله‌ور شده و به او شوک الکتریکی وارد می‌کند. 

خبرگزاری اسپوتنیک نوشته است: «فرد نوجوان در این فیلم، مضطرب به نظر می‌رسد و ضمن عمل به تمامی دستورات پلیس، بارها جملاتی مانند "من مشکلی ندارم"، "اتفاق مهمی نیفتاده"، "من یک نوجوان عادی هستم» و "نمی‌خواهید که من را دستگیر کنید" بر سر زبان می‌آورد.»

«مور»، بعد از رفتار بی‌رحمانه پلیس هم بارها فریاد می‌زند «ببخشید»؛ «به من دست نزنید». یکی از افسران پلیس می‌گوید: «باز هم می‌زنمت.»

 

انتهای پیام/ 

R36444/P36446/S8,1128/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ارتباط با انتقام از صهیونیست‌ها با برنامه و حساب شده رفتار کردیم

رامین مهمانپرست سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به اهداف نظامی صهیونیست‌ها اظهار کرد: هیچ زمانی، هیچ کشوری در موضوعات مختلف دست خود را کامل رو نمی‌کند و به اصطلاح، حمله موشکی ما به اسرائیل گوشه‌ای از توانایی‌های ما است که چند پیام داشت.

وی ادامه داد: پیام اول آن بود. اسرائیلی‌ها آن  احساسی که برای گنبد آهنین داشتند و امنیتی که برای سرزمین‌هاشان مدعی بودند از بین رفت، و همه متوجه شدند علی رغم همه هزینه‌های سنگینی که برای این موارد نظامی برای امن نگهداشتن آسمان خود انجام دادند این آسمان امن نیست و حتی مقامات رژیم صهیونیستی بعد از این عملیات اعلام و قبول کردند که موشک به اهداف اصابت کردند و اعتراف کردند با کمک آمریکا و انگلیس و فرانسه و اردن این کار را کردند و آن‌ها می‌دانند اگر آمریکا و کشور‌های اروپایی از آسمان آن‌ها دفاع نمی‌کردند گنبد آهنین هیچ خاصیتی نخواهد داشت.

مهمانپرست گفت: آن‌ها می‌دانند که ما از آخرین سلاح‌های پیشرفته خود استفاده نکردیم و می‌دانند حجمی که به کار رفت نمونه‌ای بود که می‌توانست بسیار سنگین‌تر باشد و همچنین جبهه مقاومتی که دور تا دور اسرائیل را گرفته اند آن‌ها نیز از همه توان خود استفاد نکردند و این برای مقامات صهیونیستی اعلام خطر جدی بود.

وی تاکید کرد: آن‌ها در مصاحبه‌هایی که داشتند و خبرنگار‌هایی که در اسرائیل گزارش تهیه می‌کنند و مطالب کشور‌های غربی حاکی از آن است که در اسرائیل ترس فراوانی ایجاد شده و آن‌ها فهمیدند که بلوفی در کار نیست و می‌شود از فاصله دور به این خوبی به اهداف و به سرزمین‌های اشغالی رسید.

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه افزود: ما اعلام کرده بودیم که تنها اهداف نظامی را هدف می‌گیریم و به هیچ وجه قصد از بین بردن مراکز اقتصادی و عمومی و افراد را نداریم. کسی که بتواند از آن همه لایه دفاعی و امنیتی و هوایی آن‌ها عبور کند اگر قرار بود مراکز اقتصادی و رفاهی را مورد هدف بگیرد خسارت‌ها بسیار بیشتر می‌شد.

وی افزود: همه این‌ها باعث می‌شود که ملاحظه جدیدی هم اسرائیلی‌ها داشته باشند و هم کشور‌های منطقه. کشور‌هایی که اطراف ما هستند و ممکن بود احساس کنند اسرائیل قدرت بلامنازع است و هیچ کس نمی‌تواند با آن‌ها مقابله کند و ایران هم حرف‌های بدون پشتوانه می‌زند از این به بعد متوجه شدند که تهدید ایران در ارتباط با همکاری با صهیونیست‌ها و گرفتن پاسخ محکم و سخت را باید بسیار جدی بگیرند.

مهمانپرست گفت: این موضوع باعث می‌شود جبهه مقاومت قدرت بیشتری بگیرد و کشور‌های اسلامی دلشان گرم می‌شود که واقعا توانایی مقابله با این غده سرطانی وجود دارد و بالاخره مواضع و محاسبات جدی تری می‌شود و حتی از این به بعد اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها مراقب رفتار خود با ما بیشتر خواهند بود.

وی درباره نشست شورای امنیت گفت: آن‌ها اگر بخواهند از طریق دیپلماتیک وارد شوند مسئله‌ای نیست برای آن که در عالم سیاست خیلی‌ها سعی می‌کنند موضع بگیرند و محکوم کنند و یا فشار سیاسی وارد کنند و ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه درگیر برخورد‌های ناعادلانه غربی‌ها با کشور خود بودیم و اکنون ما در این بخش‌ها با تجربه شدیم و درست عمل می‌کنیم و مهم این بود که آن‌ها هیچ دستاوردی از شکایت خود علیه ما در شورای امنیت نداشتنند.  

مهمانپرست  تصریح کرد: اتفاقا باعث شد که همه جنایات و تخلفات آن‌ها تذکر داده شود و افکار عمومی به این نتیجه برسند که آنها سالیان سال است مردم فلسطین را و کشور‌های همسایه را تحت کشتار قرار دادند و ناامنی ایجاد کردند و این قدر جسارت پیدا می‌کنند که به کنسولگری حمله کنند. جلسه شورای امنیت نشان دهنده این بود که ما بسیار با برنامه و حساب شده رفتار کردیم و بر اساس قوانین سازمان ملل از خودمان دفاع مشروع داشتیم و قاطع عمل کردیم و هیچ کس نتوانست حتی در این زمینه بیانیه صادر کند.  

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در انتها گفت: احساس می‌کنم جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود. وقتی بایدن به نتانیاهو می‌گوید شما حق پاسخگویی به ایران را ندارید و اگر حمله‌ای انجام دهید دیگر آمریکا کنار شما نخواهد بود این بسیار معنی دارد و برای همین هم مسئولان جنایتکار صهیونیتستی اعلام کرده اند که فعلا قصد پاسخگویی ندارند و صحنه‌های بین المللی از این به بعد کاملا تغییر خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد
  • اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد
  • اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • در ارتباط با انتقام از صهیونیست‌ها با برنامه و حساب شده رفتار کردیم
  • ببینید | اقدام بی‌رحمانه یک شهروند؛ اجبار یک لاک‌پشت خشک‌زی برای شنا در آب!
  • رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود