Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@23:34:36 GMT

تاکسی هوایی رولزرویس با سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۸۳۸۱

تاکسی هوایی رولزرویس با سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت

رولزرویس به علت تولید خودروهای لوکس شهرت فراوانی دارد. اما این شرکت هم در زمینه تولید خودروهای پرنده فعال شده است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، این شرکت درصدد تولید تاکسی هوایی خاصی است که می‌تواند بین چهار تا پنج مسافر را با خود حمل کند.

در این تاکسی هوایی از موتور هیبریدی استفاده شده که متشکل از دو بخش برقی و توربینی است که با گاز کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول قابلیت برخاستن از جای خود به صورت عمودی را دارد و حداکثر سرعت آن به ۴۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

حداکثر برد این تاکسی هوایی بعد از هر بار شارژ شدن به طور کامل به ۸۰۰ کیلومتر می‌رسد که در میان نمونه‌های مشابه کم‌نظیر محسوب می‌شود.

این تاکسی هوایی برای برخاستن و نشستن عمودی مجهز به شش پره برقی است و به راحتی می‌تواند در فضاهای کوچک فرود آید یا آنها را ترک کند. یکی دیگر از مزایای این محصول کم سروصدا بودن آن است که باعث می‌شود پرواز آن بر فراز شهرها بدون ایجاد آلودگی صوتی ممکن شود.

تاکسی پرنده «EVTOL» برای خلاف محصولات رقیب دارای باتری کم و بیش کوچکی است که شارژ کردن آن با استفاده از ژنراتور توربین گازی ممکن است. استفاده عملیاتی از EVTOL پس از سال ۲۰۲۰ امکان‌پذیر خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دقایق پایانی بازی بین تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هیجان بالایی دنبال می‌شود.

پی‌اس‌جی که در بازی رفت با نتیجه 1-0 شکست خورده بود در این بازی از ابتدا نمایش هجومی داشت و سعی داشت این گل را جبران کند.

تلاش‌های میزبان در نیمه نخست فرصت چندانی خطرناکی را ایجاد نکرد و آن‌ها در نیمه دوم بیشتر به گلزنی نزدیک شدند ولی خوش شانس نبودند.

پی‌اس‌جی که در بازی رفت هم دو بار به تیرک دروازه دورتموند ضربه زده بود، در این بازی هم این بدشانسی را تکرار کرد. اولین ضربه در دقیقه 47 و پیش از اولین گل دورتموند در این بازی رقم خورد.

بعد از ارسال به محوطه جریمه که با واکنش مدافع تیم آلمانی مواجه شد، وارن زئیر امری در یکقدمی دروازه به توپ رسید و می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد اما ضربه او به تیرک عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

بازی با گل متس هوملس با نتیجه 1-0 به سود دورتموند دنبال می‌شد که تیم فرانسوی به یک فرصت عالی دیگر برای گلزنی رسید اما باز هم تیرک دروازه مانع آن‌ها شد. در دقیقه 61 نونو مندس با فاصله از محوطه جریمه شانس خود را با شوتزنی از راه دور امتحان کرد و که ضربه‌اش به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد.

دیگر خبرها

  • تاریخچه مدل‌های AMG بلک سریز، وحشی‌ترین خودروهای تاریخ مرسدس (+عکس)
  • ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!
  • افزایش سرعت سیر قطارهای باری راه آهن جنوب
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • توفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر سبزوار را درنوردید
  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • رولزرویس کولینان ۲۰۲۵ سری ۲، لوکس‌تر و خشن‌تر از قبل / عکس
  • فیلم| جنگل عمودی با ۸۰۰ درخت؛ واحه‌ای برای انسان‌ها و پرنده‌ها
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز