Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@00:58:40 GMT

برگزاری جشنواره استانی مطبوعات در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۸۵۳۴

برگزاری جشنواره استانی مطبوعات در آستارا

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر آستارا از برگزاری جشنواره استانی مطبوعات در این شهرستان خبر داد.

سامان ساسانیان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: این جشنواره استانی با موضوع معرفی جاذبه های نوار ساحلی استان گیلان به گردشگران و مسافران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تهدیدات پیرامون نوار ساحلی گیلان همچون آلودگی زیست محیطی و ساحل خواری از دیگر موضوعات این جشنواره استانی است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات با ارسال حداکثر سه اثر منتشر شده از اول تیر 96 تا اول مرداد ماه 97 در مطبوعات و خبرگزاری ها به دبیرخانه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان می‌توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش خبری، عکس، یادداشت، مقاله و سرمقاله با موضوعات ذکر شده به دبیرخانه جشنواره در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی بندر آستارا واقع در فلکه گاز این شهرستان ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: 10 مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره استانی است.

 

ساسانیان با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این جشنواره استانی با تجلیل از نفرات برتر در اول شهریور ماه در ساحل سفیر امید بندر آستارا برگزار می‌شود، گفت: در کنار این جشنواره استانی نمایشگاهی از مطبوعات استان گیلان و شهرستان آستارا برپا می‌شود.

  پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت روز دختر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جشن های دهه کرامت مجلس شیراز آیت الله مکارم شیرازی روزنامه ترامپ ظرفیت های آستارا جشنواره مطبوعات نمایشگاه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران

علی دارابی در دیدار با سیداحمد محیط طباطبایی رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) در محل ایکوم ایران با تاکید بر تمرکززدایی از برنامه‌های پایتخت محور، اظهار داشت: پایتخت سیاسی کشور با پایتخت‌های میراثی متفاوت است و تلاش ما، حفظ، صیانت و اعتلای میراث فرهنگی ایران در تمام نقاط کشور است.

قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی ادامه داد: با همین دیدگاه، برای برگزاری ۱۰ نمایشگاه استانی از آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران در هفته میراث فرهنگی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

تهیه فهرست اشیا و آثار فرهنگی‌تاریخی در معرض خطر

دارابی در این دیدار بر حفظ جایگاه مردمی میراث فرهنگی و اهمیت پویایی سازمان‌های مردم‌نهاد و استفاده از خرد جمعی و همچنین تربیت نیروی انسانی متخصص موزه‌داری و همکاری با ایکوم در آموزش به ویژه در حوزه راهنمایان موزه تاکید کرد.

سیداحمد محیط طباطبایی در این دیدار که هادی میرزایی، مدیرکل موزه‌ها هم حضور داشت، ترجمه فصلنامه «ایکوم نیوز» را با افزودن الحاقات با همکاری اداره‌کل موزه‌ها پیشنهاد داد.

وی همچنین پیشنهاد کرد با پرداخت هزینه، اشیا و آثار فرهنگی‌تاریخی در معرض خطر و خرید و فروش غیرقانونی (Red List) تهیه شود.

رئیس ایکوم ایران با اشاره به ۲۹ اردیبهشت روز جهانی موزه‌ها اظهار داشت: در روز‌های ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت، داوری آیین موزه برتر با همکاری کارشناسان ایکوم و اداره‌کل موزه‌ها انجام می‌شود تا نتیجه در روز جهانی موزه‌ها، اعلام شود.

در این دیدار مقرر شد بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان اداره‌کل موزه‌ها و ایکوم امضا خواهد شد، همکاری‌های مشترک فی‌مابین گسترش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور