Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مهدی شادنوش در اجلاس کشوری مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها، اظهار داشت: مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها در قالب جدید در وزارت بهداشت شکل گرفته و تشکیلات آن ابلاغ شده است، این مرکز در حوزه معاونت درمان وظایف سنگین و پیچیده ای را برای ارائه خدمات به گروه های مختلف بیماران بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که در حوزه مدیریت پیوند و درمان بیماری ها فعالیت می کنند در کنار تسلط و تخصص، به انگیزه بالا و همراهی مسئولین و مدیران درون بخشی و فرابخشی از جمله سازمان های بیمه گر نیاز دارند.

شادنوش با بیان اینکه مدیریت بیماری های خاص، پیوند، سرطان و ناباروی چهار حوزه عمده مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها است، خاطرنشان کرد: این مرکز ماموریت های دیگری همچون مدیریت حوزه توانبخشی و سلامت روان را نیز عهده دار است.

سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، بیان کرد: با توجه به گستردگی خدمات این مرکز و اهمیت سیاستگذاری با کمک خرد جمعی، همایش امروز با هدف تشریح اهم وظایف و اقدامات برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه چنانچه نیت فعالیت ها، خیر و در جهت کمک به همنوع و تلاش برای حل مشکلات بیماران باشد، قطعا ثمره آن به صورت مثبت قابل رویت شده و منجر به رضایتمندی هموطنان خواهد شد، تصریح کرد: در خصوص مدیریت منابع و مصارف نیز تمام تلاش ما این است که سهم این مرکز از حوزه سلامت در مسیر صحیح، مدیریت و هزینه شود و حفاظت مالی از بیماران و ارائه خدمات با کیفیت محوریت اصلی آن خواهد بود.

کد خبر 4348606 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: پیوند عضو وزارت بهداشت وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو تجهیزات پزشکی کمیسیون بهداشت و درمان دارو پرستار آلزایمر سرطان چاقی دیابت ایرج حریرچی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان نظام پرستاری دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند

مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی واردشده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم‌استانی‌ها از تردد در محورهای روستایی و ارتفاعات خودداری کنند.

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محورهای شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده‌اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز در صورت نیاز به تردد در این محورها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

همچنین به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی و کوهستانی، از ترددهای غیرضرور اجتناب شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند