Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@01:37:17 GMT

مردم از ما انتظار تغییر دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۸۶۵۵

مردم از ما انتظار تغییر دارند

معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران گفت: در دوره گذار هستیم و می خواهیم از دوره شدید وابستگی ساخت و ساز و تراکم، به دوره تعادل برسیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، پیروز حناچی در پاسخ به این پرسش که برخی از شهرداران مناطق همچنان درخواست دارند برای حل مشکل پرداخت بدهی پیمانکاران از روش تهاتر و کارگزاری استفاده کنند،   آیا ممکن است این درخواست ها به نتیجه برسد، گفت: ما در دوره گذار هستیم، دوره ای که از وابستگی شدید به ساخت و ساز و تراکم می خواهیم به دوره تعادل برسیم و این دوره با همکاری همدیگر باید طی شود زیرا دوره ای سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از یک طرف منابع شهرداری دارای محدودیت است و از طرف دیگر مردم انتظار تغییر دارند و نمی خواهند شهر به شیوه قبلی اداره شود. خوشبختانه هم شهردار تهران و هم شورای شهر هدف شان تغییر اداره سنتی شهر است.

معاون شهردار تهران با اشار به اینکه در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و با واقعیت ها طرف هستیم، گفت: در شرایط کنونی این موضوع را باید به شکل فرآیند ببینیم و تلاش  کنیم به بهترین شکل از این دوره گذر کنیم. خوشبختانه لایحه منابع مالی پایدار نیز در دولت در حال بررسی است و امیدواریم به نتیجه برسد و همه عوامل به کمک هم بیاید تا این موضوع را پشت سر بگذاریم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ساخت و ساز شهرداری شهردار تهران شورای شهر منابع مالی دولت شهرداری تهران تهاتر پیروز حناچی پیمانکاران تراکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس