Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر روشنک مکبری نژاد معاون دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام این خبر افزود: طب سنتی ایرانی از نگاه تاثیر بر ارتقاء سلامت و درمان بیماری، قویا تاثیرگذار و متکی بر اصول شناخته شده‏ای است.

وی با اشاره به اختصاص  بند ۱۲ سیاستهای کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به طب ‌سنتی گفت: در این بند به بازشناسی، تبیین، ترویج، توسعه و نهادینه کردن طب سنتی ایران، استاندارد سازی، روزآمد کردن روش‌های تشخیصی و درمانی طب سنتی اشاره شده است و این امر تنها با تلاش علمی و دانشگاهی قشر جوان و تحصیل کرده حوزه پزشکی محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکبری نژاد خاطرنشان کرد: گسترش عالمانه و منطقی طب سنتی از اصلی‏ ترین راه های نیل به خودباوری علمی است و توجه به سیاستهای کشور در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و از سوی دیگر عدم وابستگی و جلوگیری از خروج بی رویه ارز از جمله دستاوردهای توجه به طب ایرانی است. 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت آیین نامه MD-PhD (پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی از میان دانشجویان پزشکی) در دانشکده طب سنتی علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: این ظرفیت مسیری برای نیل به این اهداف و تشویق دانشجویان پزشکی برای ورود به عرصه طب سنتی است.

معاون دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نظر دارد برای دومین سال متوالی در قالب آیین نامه مصوبMD-PhD اقدام به پذیرش دانشجو در دوره تخصصی طب سنتی از میان دانشجویان برتر دوره اینترنی رشته پزشکی کند.

وی ورود مستقیم و بدون آزمون دانشجویان از مرحله انترنی به این دوره، اعطای دو دانشنامه MD و Ph.D در پایان دوره، حذف بخش های مینور و کاهش دوره پزشکی عمومی و معاف از ارائه پایان نامه دوره پزشکی عمومی را از جمله امتیازات این دوره ذکر کرد.

مکبری نژاد اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پذیرش بدون آزمون دوره دکتری تخصصی طب سنتی (MD-PhD) به سایت دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مراجعه کنند.

کد خبر 4348659

منبع: مهر

کلیدواژه: پذیرش بدون آزمون پذیرش دانشجو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طب سنتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه تهران حکم انتصاب پذیرش دانشجو حسین توکلی دانشگاه پیام نور دانشگاه های ایران اعضای هیات علمی منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اعلام کرد: متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت نام از امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد. داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته، محل‌های درخواستی اقدام کنند. داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته، محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد