Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:28:31 GMT

خفه کردن زن جوان با شال در پارک چیتگر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۹۱۶۲

خفه کردن زن جوان با شال در پارک چیتگر

جسد زن جوانی که با شال خفه شده بود در پارک چیتگر کشف شد.

به گزارش مشرق، حدود ساعت 24 شب گذشته (24 تیر جاری) مأموران کلانتری 181 عوارضی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد زن 39 ساله‌ای در پارک چیتگر کشف شده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی مرادی؛ به همراه اکیپ تشخیص هویت در محل کشف جسد حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های اولیه نشان داد مقتول در حالی به قتل رسیده که شال چندین بار به دور گردن وی پیچیده شده و متهم یا متهمان در هر بار پیچش یک گره به شال زده‌اند.

بیشتر بخوانید:

قتل داماد به خاطر درگیری با مادر زنش خودکشی ناکام پس از قتل همسر و دختر

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود که مقتول حدود ساعت 11 ظهر روز گذشته با خودروی شخصی پراید از خانه خارج شده و با سه مرد جوان افغانستانی به پارک چیتگر رفته اما پس از گذشت ساعتها به خانه برنگشته است که همسر و دختر وی نگران شده و با حضور در کلانتری 181 عوارضی مفقود شدن وی را اعلام کرده بودند.

همزمان با اعلام مفقودی زن جوان، مأموران کلانتری 181 عوارضی حین گشت‌زنی در اتوبان تهران ـ کرج به یک دستگاه پراید پارک شده کنار اتوبان که مرد جوان افغانستانی راننده‌اش بود، مشکوک شده و خودرو و راننده را به کلانتری منتقل کردند.

راننده پراید در اظهاراتش به مأموران گفت که خودروی متعلق به زن جوانی بوده و وی به همراه دو دوست دیگر افغانستانیش همراه با این زن به پارک رفته‌اند.

این متهم در ادامه اظهاراتش به مأموران گفته بود: من با نادر و حمید همراه با مقتول به پارک رفتیم که من در خودرو ماندم و نادر و حمید به پارک رفتند؛ حدود یکی دو ساعت بعد نادر و حمید بازگشتند در حالیکه زن جوان همراه آنها نبود و گفتند که سریعاً فرار کن که همراه هم با خودروی زن جوان متواری شدیم، ساعتی بعد در اتوبان تهران ـ کرج توقف کردیم که نادر و حمید برای انجام کاری از خودرو پیاده شدند و مأموران دقایقی بعد فرا رسیدند.

پس از اظهارات این متهم، کارآگاهان برای بازداشت نادر و حمید دست به کار شده و ساعتی بعد موفق به بازداشت نادر شدند؛ تحقیقات برای بازداشت حمید و روشن شدن زوایای پنهان این پرونده در دستور کار مأموران قرار گرفته است همچنین جسد مقتول نیز برای بررسی بیشتر با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی انتقال یافت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی اخبار حوادث پارک چیتگر پزشکی قانونی قتل کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.
وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.
فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

کد خبر 846732 برچسب‌ها خبر ویژه فراجا بندرعباس- استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • ببینید | رقص جالب عموپورنگ به همراه امیرمحمد در پارک؛ این کمره یا؟
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت