Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا،ناصر مقدم در نخستین نشست خبری فصلی با خبرنگاران با اشاره به جشن روز خبرنگار افزود: اطلاعات جامعی از اصحاب رسانه استان در حال تکمیل است تا به یک تعریفی از اصحاب رسانه در استان برسیم. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اصحاب رسانه فارغ از مسایل سیاسی، حزبی و جناحی که در این عرصه فعال هستند مورد شناسایی قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم افزود: همچنین طی ٣ ماه آینده لیست هنرمندان و مفاخر استان جمع آوری و از آنها تقدیر می شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای برگزاری کنسرت اشاره و گفت: پیگیر هستیم تا این کنسرت ها در سالن های بزرگ انجام شوند و اگر موسسه ای وجود داشته باشد آمادگی برگزاری این کنسرت ها را داریم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست خبری جشنواره مطبوعات مدیرکل ارشاد مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرامرز اصلانی در ایران دفن می‌شود؟ وزیر ارشاد توضیح داد (فیلم)

 

منبع:‌ آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر ارشاد: موافق اخذ مالیات از کنسرت‌ ها هستیم (فیلم) تجمع و ازدحام مردم اصفهان به‌دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی (فیلم) تشویق ویژه نوازندگان زن در کنسرت علیرضا قربانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • فرامرز اصلانی در ایران دفن می‌شود؟ وزیر ارشاد توضیح داد (فیلم)
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • «طنزپهلو» فراخوان داد