Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:57:17 GMT

یورش 225 میلیون یورویی رئال مادرید به لندن

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۹۲۷۲

یورش 225 میلیون یورویی رئال مادرید به لندن

ادن هازارد و تیبو کورتوا، 2 ستاره بلژیکی چلسی به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار دارند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی کریستیانو رونالدو حالا باشگاه رئال مادرید به شدت به دنبال جذب ستاره های جدید برای جایگزینی گلزن رتغالی است و به این دلیل قصد دارد 2 بازیکن نامدار چلسی را جذب کند.

 

 

فلورنتینو پرز حالا به خوبی دریافته شرایط جذب کیلیان امباپه و نیمار، 2 ستاره گرانقیمت پاری سن ژرمن حداقل در تابستان فعلی فراهم نیست و به همین دلیل نمی خواهد با از دست دادن زمان شرایط را برای تیمش دشوار سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین دلیل ادن هازارد و تیبو کورتوا از چلسی مورد توجه کهکشانی ها قرار گرفته اند. اولین پیشنهاد رسمی رئال مارید با مبلغ 170 میلیون یورو برای جذب ادن هازارد چند روز قبل تسلیم مدیران چلسی شد و حالا رئال مادرید با تغییر پیشنهاد خود، رقم 225 میلیون یورو را برای جذب همزمان هازارد و کورتوا ارائه داده است.

 

سنگربان آماده چلسی که دیروز عنوان بهترین دروازه بان جام جهانی را نیز از آن خود کرد، چند روز قبل مدعی شد به هر تیمی انتقال پیدا کند هازارد نیز همبازی او خواهد بود و هازارد نیز 2 روز پیش با ابهام در مورد آینده خود صحبت کرد تا انتقال این 2 ستاره بلژیکی به رئال مادرید نزدیک تر از همیشه باشد.

ادن هازارد چلسی تیبو کورتوا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد چلسی تیبو کورتوا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید

پدیده جوان ترک از جدایی از لوس‌بلانکوس استقبال می‌کند.

طرفداری | آردا گولر از شرایط خود در رئال مادرید راضی نیست.

به گزارش رامون آلوارز از مارکا، آردا گولر تصمیم خود را مبنی بر جدایی در پایان فصل به اطلاع سران رئال مادرید رسانده‌است. ستاره جوان ترک از شرایط و دقایق بازی خود در رئال راضی نیست و تمایل دارد فصل آینده در باشگاه دیگری بازی کند. کارلو آنچلوتی و سران باشگاه مادریدی از جدایی قرضی گولر استقبال می‌کنند.

علت تصمیم آردا گولر چیست؟

آردا گولر که در تابستان گذشته در انتقالی پرسروصدا راهی رئال مادرید شد، تنها در 7 بازی و روی هم رفته 98 دقیقه برای کهکشانی‌ها به میدان رفته‌است. گولر درک می‌کند فرصت بازی در تیم پرستاره رئال مادرید با توجه به حساسیت مسابقات کم پیش می‌آید، با این‌حال انجام کم‌تر از 100 دقیقه بازی در طول یک فصل برای او پذیرفتنی نیست. داویده آنچلوتی، پسر کارلو آنچلوتی درخواست حضور آردا گولر در ترکیب ابتدایی رئال برای بازی روز گذشته مقابل مایورکا را داد، اما کارلتو با توجه به حساسیت مسابقه و نزدیکی آن به جدال سرنوشت‌ساز با منچسترسیتی، به این ستاره جوان حتی یک دقیقه هم میدان نداد. گولر به این نتیجه رسیده که شرایط برای او ترکیب لوس‌بلانکوس فعلاً قابل تغییر نیست و به همین خاطر تصمیم به ترک مادرید گرفته‌است. رئال مادرید مشکلی با جدایی قرضی آردا گولر ندارد و به پیشنهاد باشگاه‌های متقاضی گوش خواهد داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • مخالفت رئال مادرید با درخواست کورتوا و آلابا: شما را به منچستر نمی‌بریم!
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد