Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی و امور مجلس ومعاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه جمعی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای بازدید از مراکز آموزش عالی استان چهار محال و بختیاری به این استان سفر می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این سفر حسین سیمایی‌صراف معاون حقوقی و امور مجلس و مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی این وزارت و جمعی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از جمله جبار کوچکی‌نژاد، سیدمحمدجواد ابطحی، علیرضا سلیمی، سیدحمایت میرزاده، قاسم احمدی لاشکی و محمدباسط درازهی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، نشست با روسای دانشگاه‌های دولتی، علوم پزشکی، غیردولتی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان در شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ، کیارو شهرکرد، دیدار با رئیس پارک فناوری استان چهارمحال و بختیاری، نشست با روسای آموزش و پرورش استان، بازدید از اردوگاه‌های دانش‌آموزی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی و پژوهش‌سراهای آموزش و پرورش و مراکز آموزشی این استان از جمله برنامه‌های این سفر دوروزه در روزهای روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر ماه است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توانایی علمی جوانان تحصیل کرده در پیشبرد اهداف سازمانی خود، از دانش آموختگان دانشگاهی به منظور گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه در سال ۱۴۰۳(اعزام ۱ تیر ۱۴۰۳) با داشتن شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

از شرایط تخصصی این جذب می توان به، دارا بودن دانشنامه کارشناسی ارشد، رشته های مورد نیاز شامل رشته های فنی و مهندسی، کامپیوتر، حقوق عمومی، علوم پایه و سایر رشته های مسلط به مهارت‌های ذکر شده، مسلط به مهارت‌های هفت گانه ICDL و علاقه‌مند به انجام کار تیمی نام برد.

افراد با مهارت های زیر در اولویت جذب امریه سربازی قرار دارند:

برنامه نویس با انگیزه در زمینه‌های C# .NET CORE و توسعه وب با JAVASCRIPT، HTML، CSS

توانمندی در کار بانک اطلاعاتی SQL SERVER

تجربه برنامه نویسی با C# و. Netcore یا Asp.net به همراه نمونه پروژه

آشنایی با javascript، jQuery، css، HTML و Ajax

اعتقاد به دین مبین اسلام، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق، عدم وابستگی تشکیلاتی به سازمانها و گروه های غیر قانونی اعلام شده از سوی مقامات صالحه، عدم اعتیاد به مواد دخانی، مخدر و روان گردان و سابقه محکومیت کیفری موثر، عدم سابقه خدمت قبلی یا غیبت، عدم ارائه درخواست همزمان در سایر ارگان های غیر نظامی به عنوان نیروی امریه، بومی تهران و یا سکونت در تهران، و عدم دارا بودن سابقه کیفری و محکومیت از شرایط عمومی شرکت دراین فراخوان است.

متقاضیان برای شرکت دراین امریه سربازی باید مدارک، تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ارسال تصویر صفحه آخر)، تصویر کارت ملی پشت و رو، تصویر برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت. (ارائه برگه اعزام پس از تایید در مصاحبه الزامی است)، تصویر گواهی مدرک تحصیلی با فراغت از تحصیل با قید معدل، تصویر مدارک عائله تحت تکفل در صورت وجود (تصاویر کارت ملی و صفحات کامل شناسنامه، صفحه اول و دوم)، آدرس محل سکونت و شماره تماس، تصویر رزومه و مدارک پژوهشی مرتبط، و رزومه فعالیت فرهنگی و اجتماعی (در صورت داشت سوابق) ارائه شود.

براساس تبصره ۱: این وزارتخانه پس از دریافت و بررسی اولیه مدارک متقاضیان در صورت داشتن شرایط نسبت به معرفی متقاضیان برای انجام مراحل جذب و گزینش اقدام خواهد نمود.

براساس تبصره ۲: مدت زمان خدمت نیروهای امریه برابر قوانین ستاد کل نیروهای مسلح است.

مهلت شرکت در این فراخوان از ۲۷ فروردین ماه الی ۲ اردیبهشت ماه است و افراد شرایط مدارک لازم ر به ایمیل amriye@markazjazb.ir ارسال کنند.

کد خبر 6079572

دیگر خبرها

  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری