Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهدی صابری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی گیلان در رشت گفت: در ۳ ماه گذشته ۹ هزار و ۷۰۱ گشت بازرسی در بازار‌ها و مراکز اقتصادی سراسر کشور عملیاتی شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹۷ درصد بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این بازرسی‌ها ۱۲ هزار و ۷۴۷ فقره پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات روسای قوای سه گانه بر ضرورت تداوم نظارت‌ها در بازار و مراکز خرید تصریح کرد: تا ۳ ماه آینده گشت‌های بازرسی تعزیرات به صورت ۳ شیفته انجام می‌شود.

در پایان از زحمات ۸ ساله رضا قشلاقی قدردانی و منصور انصاری به عنوان مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان منصوب شد.

 

انتهای پیام/م.ع

۹ هزار و ۷۰۱ گشت بازرسی از بازار‌ها و مراکز اقتصادی سراسر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲۷۳۹ مرکز متخلف

آفتاب‌‌نیوز :

کل بازرسی‌ها در این مدت ۸۷۰ هزار و ۸۹ مورد بوده که ۶۳۶ هزار و ۷۹۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و ۸۵۵ هزار و ۴۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

بنا بر اعلام این مرکز در این مدت ۴۴۷ هزار و ۹۴۷ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی ۲۱ هزار و ۶۱۱ مورد، بازرسی از اماکن عمومی ۲۳۳ هزار و ۲۹۱ مورد، تعداد اخطار کتبی صادره ۸۹ هزار و ۷۹۰ مورد، معرفی به مراجع قضایی ۱۱ هزار ۵۴۴ مورد و پلمب مراکز متخلف ۲۷۳۹ مورد بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سوخت رسانی به مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس در ایام نوروز
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت های اورژانس در ایام نوروز
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • ۳ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان ایرانشهرتشکیل شد
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • ۳۵۲ گروه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر بازار نظارت دارند
  • پلمب ۲۷۳۹ مرکز متخلف
  • بازرسی‌های طرح سلامت نوروزی از ۸۷۰ هزار مورد گذشت
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است