Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سطح کانون‌های مساجد استان کردستان تشریح شد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کامل گلباغی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان با تبریک ایام مبارک دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای گرامیداشت و تبیین فرهنگ قرآنی و نشر معارف رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت این ایام در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: باید سیره و سلوک رضوی در دهه کرامت برای اعضای کانون‌های مساجد استان تبیین و ترویج شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان تصریح کرد: تشکیل کمیته هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه کرامت، شرکت در جلسات هماهنگی کمیته اقماری دهه کرامت، تشکیل جلسات هماهنگی کمیته فضای مجازی و رسانه، آذین‌بندی کانون‌های فرهنگی هنری تابعه، همکاری و مشارکت در چهارمین جشنواره بین‌المللی مولودی‌خوانی هه‌تاو از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی اضافه کرد: تهیه و توزیع برشور امام رضا(ع) به روایت اهل سنت، شرکت کارشناسان دبیرخانه کانون های مساجد در برنامه‌های صدا و سیما با موضوعیت امام رضا(ع) و اهل‌بیت، برگزاری محافل انس باقرآن، برگزاری آیین گرامیداشت روز دختر در کانون تخصصی مهریه سریش‌آباد نیز همزمان با دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

گلباغی از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت دهه کرامت در کانون فرهنگی و هنری باب‌السلام مسجد جامع شهید ورمقانی سنندج خبر داد و افزود: این ویژه برنامه به همت حوزه مقاومت شهید باهنر و با حضور اعضای هسته‌های پژوهش، مدیران مسئول کانون‌های مساجد شهرستان سنندج همزمان با 29 تیرماه جاری برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان گفت: همچنین در راستای گرامیداشت دهه کرامت نشست تخصصی پیرامون جایگاه اهل‌بیت(ع) در میان اهل سنت، جشن ولادت و تجلیل از خادمان رضوی همزمان با سوم مردادماه سال‌جاری در این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون

هنرمندان در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» در محوطه باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و تعزیه می‌پردازند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» از روز جمعه 10 فروردین 1403 تا سه‌شنبه 14 فروردین 1403 به مدت پنج شب در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب

در این ویژه‌برنامه که به مناسب ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و از ساعت 17:40 تا اذان مغرب برپا خواهد شد، هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، سیدمهرداد کاووسی، امیرحسین انصافی، صادق کیانی‌مقدم، الهه تاجیک، کیمیا یعقوبی و تعدادی از هنرمندان نوجوان به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی و گروه نمایشی و تعزیه هیئت «شاه‌چراغ» به سرپرستی مصطفی فتحی می‌پردازند.

یادآوری می‌شود نمایش‌های «گل باقالی و روزه کله گنجشکی» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه که هر روز ساعت 16:30 و  «هر روز نوروزه» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی که ساعت 17 در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شد در  روزهای برپایی ویژه‌برنامه «پرده‌های علوی» اجرا نمی‌شود.

پس از برگزاری ویژه‌برنامه «پرده‌خوانی»، نمایش‌های‌ «گل باقالی و روزه کله گنجشکی»، «هر روز نوروزه» و «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» از روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 فعالیت خود را در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران از سر خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری