Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدافع تيم فوتبال استقلال در نهايت در اين تيم ماندگار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، مجيد حسيني طي هفته اخير بارها و بارها براي جدايي از استقلال با مسئولان باشگاه ترابوزان اسپور ترکيه مذاکره کرد و حتي براي دريافت گذرنامه‌اش با مسئولان اين باشگاه دچار کشمکش شد ولي اين مدافع ظاهرا تصميم گرفته در استقلال بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسيني روز گذشته با افتخاري ديدار کرد و پاسپورت را از مسئولان اين باشگاه گرفت اما در اين نشست افتخاري پيشنهادي به اين بازيکن ارائه کرد که مدافع استقلال را بري ماندن در جمع آبي پوشان مردد کرده تا جايي که اين بازيکن تصميم گرفته در جمع آبي پوشان بماند.
ظاهرا افتخاري تصميم گرفته براي ماندن حسيني رقم سنگيني به اين بازيکن پرداخت کند و حتي به وي پيشنهاد تمديد قرارداد يکساله داده است.
حسيني از باشگاه ترابوزان ترکيه پيشنهاد دارد اما رقم قرارداد پيشنهاد شده به وي چندان بالا نبود.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پزشکی به بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند به دلیل آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه مچ دست، مجبور به گچ گرفتگی دست خود شد تا امیررضا رفیعی در سه دیدار گذشته این تیم جای او را بگیرد و دروازه تیمش را مقابل گل گهر سیرجان، ملوان و صنعت نفت آبادان بسته نگه دارد.

با این حال بهبود مصدومیت بیرانوند باعث شده تا دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس گچ دست خود را باز کرده و برای تمرین دروازه بانی اعلام آمادگی کند.

با این حال کادر پزشکی سرخپوشان توصیه کرده است او در دیدار یک هشتم جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک هم نیمکت نشین بماند تا روند درمانی خود را به طور کامل طی کرده و آماده تقابل حساس با سپاهان اصفهان در لیگ برتر شود.

عملکرد قابل قبول رفیعی باعث شده تا کادر فنی پرسپولیس نسبت به ادامه استفاده از او اطمینان خاطر پیدا کند اما تصمیم گیری درباره حضور بیرانوند را به خودش سپرده تا او در خصوص حضورش در اراک تصمیم گیری کند.

قرار است بیرانوند پس از معانیه امروز پزشکان و اطلاع از وضعیت مچ دست آسیب دیده خود درباره بازی با آلومینیوم اراک تصمیم نهایی بگیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود.

کد خبر 6082980

دیگر خبرها

  • واکنش کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان استقلال
  • پیشنهاد یک میلیون دلاری یک پرسپولیسی از شرق آسیا
  • پاسخ مثبت مدافع پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • پاسخ مثبت بازیکن پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • پاسخ مثبت مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • پیشنهاد پزشکی به بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس
  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟