Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی نارضایتی عمومی از وضعیت خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان سرخس، ظهر امروز (دوشنبه) دادستان عمومی و انقلاب سرخس از بیمارستان لقمان این شهرستان به‌صورت سرزده بازدید و از نزدیک جویای مشکلات مردم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، در پی گلایه‌های مردم از وضعیت نامناسب خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان سرخس، ظهر امروز (دوشنبه) دادستان عمومی و انقلاب سرخس از بیمارستان لقمان این شهرستان به‌صورت سرزده بازدید و از نزدیک جویای مشکلات مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید علیزاده پس از بازدید از تمامی بخش‌های بیمارستان و روند پیگیری درمان بیماران و دیدار چهره به چهره با مراجعان در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: یکی از مطالبات عمومی مردم از دستگاه‌های مسئول و دستگاه قضایی پیگیری مشکلات بهداشت و درمان شهرستان و به‌خصوص تکمیل کادر نیروی متخصص درمانی برای این شهرستان است.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس افزود: شهرستان سرخس حدود ۹۹ هزار نفر جمعیت دارد که با پیگیری که داشتیم، متأسفانه نیروی متخصص درمان کافی در شهرستان وجود ندارد و این مسئله موجب نارضایتی‌های عمومی شده است.

وی با تأکید بر اینکه این بازدید در جهت پیگیری مشکلات درمانی مردم شریف شهرستان و به جهت احقاق حقوق عامه صورت گرفته است، تصریح کرد: در شهرستان سرخس شاهد وقوع تصادفات متعددی هستیم و از طرفی با کمبود پزشک متخصص در حوزه ارتوپدی روبرو هستیم؛ از سوی دیگر کمبود پزشک متخصص زنان مشکلاتی را برای این قشر به وجود آورده است.

علیزاده عنوان کرد: دادستانی وظیفه دارد در راستای احیای حقوق عامه که طبق اصل ۱۵۶ قانون اساسی از وظایف ذاتی دستگاه قضایی است، مشکلات مردم را پیگیری و با همراهی دستگاه‌های مسئول تلاش کند هر چه زودتر مشکلات مردم حل شود.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که شهرستان سرخس دارد، ضرورت ایجاب می‌کند نیروی متخصص در این شهرستان حضور پیدا کند و پیگیری‌های نیز از سوی مدیریت  این بیمارستان در این خصوص انجام شده است.

به گزارش نسیم سرخس متأسفانه بیمارستان لقمان حکیم سرخس به‌عنوان تنها بیمارستان این شهرستان که در فروردین‌ماه سال ۸۷ پس از ۱۷ سال به بهره‌برداری رسید همچنان با مشکلاتی مواجه است و این مشکلات گریبان گیر مردم مرزنشین سرخس شده است.

به نظر می‌رسد با وجود همتی که برای رفع مشکلات بیمارستان لقمان حکیم سرخس و فراتر از آن برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان از سوی دستگاه‌های مسئول شاهد آن هستیم، اما هرچند وقت یک‌بار باید شاهد بروز مشکلی در تنها بیمارستان عمومی این شهرستان باشیم که این مشکلات هم به‌ظاهر تمامی ندارد.

 

یک روز کمبود تجهیزات پزشکی، یک روز کمبود کادر پزشک عمومی و امروز کمبود پزشک متخصص زنان مشکلاتی را در حوزه بهداشت و درمان برای مردم شهرستان سرخس به وجود آورده است که ضرورت دارد دستگاه‌های مسئول در استان و شهرستان راهکارهایی برای رفع این کمبودها ارائه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه، در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال احداث است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه فاز با زیربنایی بالغ بر هزار و ۱۴۶ متر با سرمایه‌گذاری خیرین آغاز شده که فاز اول آن در ساختمانی با ۵ طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و ای‌سی‌یو، طی ۱۰ سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تأمین مالی روند احداث آن متوقف شده بود.

رئیس جمهور ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی-درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تأمین مالی مورد نیاز احداث آن را صادر و مقرر کرد حداکثر تا دهه فجر فاز یک طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

رئیسی همچنین در جریان حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد، از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و روند درمان‌شان را جویا شد.

رئیس جمهور از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی