Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@17:46:31 GMT

باید کاری کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۹۸۶۷

باید کاری کرد

به گزارش پارس نیوز،  ارتش و قوای نظامی، از جمله نهادهایی هستند که در هر زمان باید آمادگیِ اقدام و عمل را داشته باشند؛ هرچند اتفاقی صورت نگرفته باشد. هر کشور امکانات و بودجه ی مشخصی را برای این گونه مجموعه ها در نظر می گیرد تا به وقت نیاز، از آمادگیِ آن ها بهره ببرد.

مجموعه های تبلیغیِ یک کشور نیز، از آن دست نهادهایی است که اگرچه در شرایط عادی هم فعال هستند؛ اما در شرایط خاص، بایستی به صورت ویژه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه در حال حاضر کشور ما درگیر جنگ نظامیِ عمده ای نیست؛ اما جنگِ اقتصادی پیش آمده، کشور را در شرایطی قرار داده که لزوم فعالیتِ ویژه ی دستگاه های فرهنگی_تبلیغی را دو چندان می کند. فعالیت هایی که کار ویژه ی دستگاه های تبلیغی است و در این زمان باید حُسن فایده ی خود را نشان دهد.

شایعاتِ موجود در فضای حقیقی و مجازی، آمارهای دلسرد کننده، وضعیت نامناسب معیشتی، بحران های ناشی از تحریم، فسادها و وضعیتِ اقتصاد کشور؛ مردم را در شرایط بدی قرار داده که روح و روان آن ها را آلوده است. شرایطی که روز به روز بر نگرانی ها، استرس ها و عصبانیت مردم اضافه می کند و موجبات درگیری و اتفاقات ناهنجار ثانویه را فراهم می آورد.

حضور مؤثرِ متولیان فرهنگی_تبلیغی در فضای کنونی جامعه، می تواند تا حد زیادی از اثرات سوءِوضعیتِ پیش گفته بکاهد. رفع شبهات، دفع شایعات بی اساس، تبیین و توضیح شفافِ وقایع و اتفاقات پیش آمده، ایجاد فضای نشاط و امید بخش به کشور و...؛ از جمله اموری است که در حال حاضر باید توسط نهادهای تبلیغی انجام پذیرد.

کوتاهی در این مسئله، نه تنها فلسفه وجودی این مجموعه ها را زیر سوال می برد؛ بلکه عوارض جبران ناپذیر و گِرِه های کوری را برای جامعه برجای می گذارد که گذشت زمان، دست و دندانی برای باز کردن آن باقی نخواهد گذاشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بودجه جنگ اقتصاد استرس فلسفه جامعه استرس اقتصاد کشور بودجه جامعه جنگ پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نخستین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی‌درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی‌درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • کارگران با میدان‌داری کشور را از حضیض ذلت به اوج عزت رسانده‌اند
  • ۶۵۰ مبلغ دهه کرامت در خراسان جنوبی فعالیت تبلیغی خواهند داشت
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد