Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@17:43:16 GMT

پیام روحانی تسلیم رئیس جمهور لبنان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۹۸۶۸

پیام روحانی تسلیم رئیس جمهور لبنان شد

ایران > سیاست‌خارجی - همشهری آنلاین:
پیام «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به «میشل عون» همتای لبنانی اش تسلیم شد.

به گزارش ایرنا، «حسین جابری انصاری» دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور سیاسی امروز (دوشنبه) در «بعبدا» کاخ ریاست جمهوری لبنان با عون دیدار و پیام روحانی را تسلیم وی کرد.

پیشتر یک دیپلمات ارشد سفارت ایران به خبرنگار ایرنا گفته بود که پیام روحانی به عون درباره تحولات مرتبط با برجام بویژه پس از عهدشکنی آمریکا در خروج از این توافق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در این پیام سیاست ها، مواضع و رویکرد جمهوری اسلامی ایران در موضوع برجام را به اطلاع عون رسانده است.

در این پیام همچنین به روابط تهران و بیروت و راه های توسعه آن اشاره شده است.

لبنان بارها حمایت خود را از برنامه صلح آمیز هسته ای ایران اعلام کرده است.

بیروت همچنین صراحتا مخالفت خود را با خروج آمریکا از برجام که اردیبهشت ماه گذشته رخ داد، بیان کرده است.

جابری انصاری همچنین پس از عون با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار خواهد کرد.

در همین زمینه: عون بر بازپس گیری کامل خاک لبنان تاکید کرد حریری در مسکو دومین سفر حریری به عربستان از زمان استعفای غیرمنتظره‌اش روحانی سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را تبریک گفت نصرالله: از جنگ با اسرائیل هراسی نداریم آغاز به کار دوره جدید پارلمان لبنان | بری بار دیگر رئیس شد تاکید روحانی بر حمایت ایران از لبنان در مقابله با تروریسم و صهیونیسم

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو

رئیس جمهور در پیامی به مردم پاکستان و به زبان اردو، از اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی ملت‌های ایران و پاکستان به عنوان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مردم پاکستان و به زبان اردو، از اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی ملت‌های ایران و پاکستان به عنوان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور یاد کرد.

رئیس جمهور در این پیام که در شبکه ایکس منتشر شده است، نوشت: «از طرف رهبری و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره از اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومین فلسطین و حق و عدالت دفاع کرده‌اند، سلام عرض می‌کنم. اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان ظرفیت مهمی برای توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور فراهم کرده است.»

کد خبر 747079

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات