Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@07:14:49 GMT

تجلیل از دختران نخبه شهر سین برخوار+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۹۸۹۸

تجلیل از دختران نخبه شهر سین برخوار+ تصاویر

مراسم جشن بزرگ روز دختر به مناسبت میلاد بانوی عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) در ورزشگاه پیامبر اعظم (ص) برخوار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مراسم جشن بزرگ روز دختر به مناسبت میلاد بانوی عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) امروز به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سین و حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س ) در ورزشگاه پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با سخنرانی و مولودی خوانی آغازشد و برگزاری مسابقه ساخت بهترین عروسک محجبه از دیگر برنامه های آن بود.

در این مراسم از سه حافظ قرآنی و ۱۰ نفر از دختران نخبه علمی٬ فرهنگی٬ هنری، ورزشی و…شهرستان برخوار تجلیل شد و در پایان ۳۰ جایزه به شرکت کنندگان مسابقه عروسک های محجبه اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی فردا دوشنبه سوم اردیبهشت در مسجد جامع احباب الحسین (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار دریادار علی فدوی جانشین محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی می‌پردازند. همچنین آقابیگی اجرای برنامه و حامد خمسه مداحی این برنامه را بر عهده دارند. در بخش دیگری از این مراسم گروه سرود محبان الحسن (ع) به اجرا می‌پردازند.

برنامه مورد اشاره، توسط شورای برگزاری مراسم‌های مسجد جامع احباب الحسین (ع)، هیئات و تشکل‌های مذهبی محله اصفهانک و ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی دوشنبه سوم اردیبهشت از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع احباب الحسین (ع) واقع در منطقه ۱۴ تهران، بزرگراه شهید محلاتی، خیابان شهید کیانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084081 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود