Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:15:01 GMT

کارکنان صنعت نفت نروژ اعتصاب کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۹۹۱۷

امروز 900 نفر از کارکنان و متخصصان صنعت نفت نروژ در اعتراض به کاهش دست مزد و حقوق بازنشستگی دست به اعتصاب زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حدود  900 نفر از کارکنان و متخصصان صنعت نفت در نروژ امروز دو شنبه دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب کنندگان که از روز شنبه هفته جاری اعتراضاتی را در خصوص دستمزد و حقوق بازنشستگی به مسئولان صنعت نفت نروژ داشتند به دلیل بی توجهی به مسائل معیشتی امروز تصمیم گرفتند تا دست به اعتصاب زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اعتصاب کنندگان می گوید متاسفانه تا کنون هیچ جوابی از سوی مسئولان ارشد شرکت نفت نروژ داده نشده است و اگر این بی محلی ها ادامه یابد اعتراضات خود را گسترده تر خواهند کرد.

این گزارش حاکی است در سال  2012 نیز بخشی از کارکنان و متخصصان صنعت نفت نروژ دست به اعتصاب زدند که نتیجه آن کاهش 13 درصدی تولید نفت و 4 درصدی تولید گاز نروژ شد.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید پرشی گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصان این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز  به دست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  


وی تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه عنوان کرد و افزود: در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا