Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:44:46 GMT

اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای حفظ باغات تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۰۰۰۱

اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای حفظ باغات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران درباره همکاری با شهرداری تهران برای حفظ و نگهداری از باغ‌هایی که در تهران در اختیارو مالکیت این بنیاد است؛ اعلام آمادگی کرد که در بخشی از نامه رئیس بنیاد خطاب به مهندس محسن هاشمی رییس محترم شورای شهر تهران آمده است: حفظ و نگهداری منابع طبیعی از جمله باغات که از اصلی ترین سرمایه های ملی محسوب می گردند از وظایف کلیه اقشار جامعه، دستگاه ها و سازمان ها از جمله نهادهای انقلابی بوده و این نهاد نیز تلاش و مساعدت خود را جهت حفظ درختان و احیاء فضای سبز در اختیار انجام داده که یک نمونه آن احیاء باغ سیب واقع در مهر شهر کرج است که امروز جزو باغ های نمونه کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا از جانب اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران مطالبی در مورد باغات در اختیار بنیاد از جمله باغ وثوق‌الدوله و باغ معروف به برره در رسانه ها بیان شده است و این در حالی است که در چند سال اخیر علیرغم مشکلاتی که درخصوص قنات  باغ های مذکور ایجاد شده اقدامات مفید و موثری در جهت حفظ و نگهداری آنها از جمله آبیاری با تانکر توسط بنیاد صورت پذیرفته است. و مصداق عینی آن همکاری با شهرداری منطقه ۱۴ در پاکسازی و آماده نمودن برای نهال کاری در باغ وثوق الدوله و نمونه دیگر آن در باغ معروف به برره است که دراطلاعیه شهرداری منطقه ۲ در روزنامه همشهری مورخ ۱۲ خرداد ۹۷ ( صفحه شهر) اعلام و تائید شده است .

بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، در انتهای نامه نیز تاکید شده بنیاد مستضعفان آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری با شهرداری تهران به منظور حفظ و نگهداری از باغ هایی که در اختیار دارد اعلام و انتظار دارد مسائل فیمابین در سطوح کارشناسی و در تعامل سازنده و همکاری متقابل حل و فصل شوند و پیشنهاد شده جلسه ای با حضور نمایندگان بنیاد و شورا در اولین فرصت ممکن در همین زمینه و به منظور پیشبرد و پیگیری امور برگزار شود.

کد خبر 4348709

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان تامین اجتماعی بیمه ترافیک سازمان حج و زیارت سازمان بیمه سلامت مجلس شورای اسلامی سرهنگ نادر رحمانی پلیس راهور مترو نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی در نشست مشترکی که شب گذشته با حضور شهرداران مناطق مشهد و مدیران بنیاد مسکن استان که به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب اظهار کرد: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌‎درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است. همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی افزود: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها، بخشداری‌ها و... در دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و عنوان کرد: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهادها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی، هماهنگی و همکاری در توسعه معقول شهری، آمادگی برای انجام پروژه‌های مشترک بین شهرداری و بنیاد مسکن همچون ساخت‌وساز و...، افزایش همکاری بین شهرداری و بنیاد مسکن، بررسی معضلات حاشیه شهر مشهد و تلاش برای حل آن، ظرفیت مناسب منطقه ثامن برای همکاری و آمادگی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی در این منطقه و... برخی از مباحث مطرح شده در این نشست بود که به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی-مهندسی به سریلانکا
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد