Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@15:29:47 GMT

زمان بازگشت کولاکوویچ به ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۰۰۳۶

زمان بازگشت کولاکوویچ به ایران مشخص شد

خبرگزاری میزان- تمرینات تیم ملی والیبال ایران از روز سه‌شنبه برای حضور در بازی‌های آسیایی، در محل فدراسیون آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از فدراسیون والیبال، تمرین تیم ملی والیبال ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از روز ۲۶ تیرماه آغاز خواهد شد. اردوی آماده سازی تیم ایران با حضور ۱۵ بازیکن از روز سه شنبه تشکیل می‌شود و ۳ بازیکن از تیم جوانان نیز با پایان مسابقات بحرین به تمرینات اضافه می‌شوند تا بازیکنان با شروع دور جدید تمرینات برای بازی‌های آسیایی و سپس مسابقات جهانی آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایگو کولاکوویچ سرمربی تیم ایران برای حضور در تمرینات، صبح روز سه شنبه وارد تهران می‌شود تا تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرد.

اولین تمرین تیم ایران روز سه شنبه ساعت ۱۷ در محل فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و تیم ملی با پایان تمرینات در تهران راهی جاکارتا خواهند شد.

سعید معروف، محمد طاهری وادی، فرهاد سال افزون، امیر غفور، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، محمد جواد معنوی نژاد، میثم صالحی، سید محمد موسوی، سامان فائزی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری اعضای تیم ملی والیبال ایران در شروع تمرینات خواهند بود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران والیبال تیم ملی سرمربی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات