Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@23:38:39 GMT

زمان ورود کولاکوویچ به تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۰۰۶۶

زمان ورود کولاکوویچ به تهران مشخص شد

زمان ورود سرمربی تیم ملی والیبال ایران به تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، ایگو کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در تمرینات تیمش، صبح روز سه‌شنبه وارد تهران می‌شود تا تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرد.

اولین تمرین تیم ایران روز سه‌شنبه ساعت 17 در محل فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و بازیکنان تیم ملی با پایان تمرینات در تهران راهی جاکارتا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید معروف، محمد طاهری وادی، فرهاد سال افزون، امیر غفور، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور،فرهاد قائمی، محمد جواد معنوی نژاد، میثم صالحی، سید محمد موسوی، سامان فائزی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری اعضای تیم ملی والیبال ایران در شروع تمرینات خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد

ترکیب تیم ملی والیبال ایران با حضور لژیونرها در سالن فدراسیون والیبال کامل شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی 18 بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که ساعت 4 صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد نیز بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد