Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، شاید پیش از شروع جام جهانی 2018 روسیه کمتر کسی فکر می‌کرد که کرواسی بتواند چهره یک مدعی قهرمانی را از خود نشان داد. تیمی که مرحله به مرحله بالا آمد، اما در فینال مقابل فرانسه شکست خورد. پس از برگزاری دیدار فینال خبرنگار اعزامی تسنیم به روسیه گفت‌وگویی با زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی انجام داد که در آن تأکید کرد، تیمش عملکرد بهتری در بازی فینال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دالیچ در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به روسیه درباره اینکه تیم بسیار خوبی ساخته بود که می‌توانست قهرمان شود و این جای تبریک دارد، گفت: خیلی خوشحالم که چنین تیمی دارم. به خودمان افتخار می‌کنیم، چون در بازی فینال مقابل فرانسه هم بسیار عالی بازی کردیم و در طول جام جهانی هم بهترین تیم را داشتیم.

وی با اشاره به شکست 4 بر 2 مقابل فرانسه در بازی فینال، افزود: درست است که ما در فینال شکست خوردیم، اما من از عملکرد تیمم راضی هستم. این یک جام جهانی فوق‌العاده برای ما بود که بازی به بازی پیش رفتیم تا به فینال برسیم. در فینال هم ما تیم بهتری بودیم و این حس ماست. این فوتبال است و ما در فینالی سخت هم دو گل زدیم که این کار هم آسان نیست.

سرمربی موفق تیم ملی کرواسی در پاسخ به این سؤال که شنیده‌ایم برای مربیگری به ایران می‌آید پاسخ روشنی نداد و به موضوع دیگری پرداخت و گفت: برانکو دوست خوب من است که امیدوارم بتواند تیمش را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت. این تیم از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899867

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد