Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون حقوقی و امور مجلس ومعاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه جمعی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از مراکز آموزش عالی استان چهار محال و بختیاری روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر ماه به این استان سفر می کنند.در این سفر حسین سیمایی صراف، معاون حقوقی و امور مجلس و مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی این وزارت و جمعی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از جمله کوچکی‌نژاد، ابطحی، سلیمی، میرزاده، احمدی لاشکی و درازهی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان چهار محال و بختیاری، نشست با روسای دانشگاه‌های دولتی، علوم پزشکی، غیر دولتی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان در شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ، کیارو شهرکرد، دیدار با رئیس پارک فناوری استان چهارمحال وبختیاری، نشست با روسای آموزش و پرورش استان، بازدید از اردوگاه‌های دانش‌آموزی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی و پژوهش سراهای آموزش و پرورش و مراکز آموزشی این استان از جمله برنامه های این سفر دو روزه است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزارت علوم دکتر ابطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود

غلامرضا بلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر از برگزاری نوزدهمین مجمع عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی کشور خبر داد و گفت: مجمع عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی کشور روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاون آموزشی و مدیران آموزش وزارت علوم در دانشگاه غیر دولتی - غیرانتفاعی خاتم تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست ضمن ارزیابی نقش این زیر نظام در آموزش عالی کشور، فرصت ها و تهدید های این زیر نظام از آموزش عالی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی_غیردولتی کشور افزود: موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی به عنوان یکی از بارزترین مشارکت های مردمی در امور کشور، با توجه به این موضوع که هیچ گونه بودجه دولتی ندارند؛ باید تقویت شده و توسعه یابند.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کرده و برآن تاکید داشته اند، ما اعتقاد داریم چنیی تشکیلاتی نمونه بارزی از مشارکت مردم در انجام امور کشور خواهد بود بنابراین شعار چنین نهادهایی که براساس سرمایه گذاری غیردولتی هستند، باید تقویت شوند و اگر تهدیدی برسر راه این موسسات وجود دارد، برداشته شود.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی-غیردولتی کشور افزود: همچنین موسسات و دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی خواستار اجرای عدالت آموزشی بین تمام زیرنظام های آموزش عالی به صورت یکسان برای پذیرش دانشجو و دریافت خدمات آموزشی هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵۲ موسسه و دانشگاه غیرانتفاعی -غیردولتی فعال بوده و بیشترین تعداد دانشجو در استان های مازندران و خراسان فعال هستند و نزدیک ۲۹۰ هزار دانشجو در این دانشگاه ها تحصیلی می کنند که درواقع ۱۰ درصد آموزش عالی کل کشور را به خود اختصاص می دهند.

کد خبر 6100509

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • طرح آمایش آموزش عالی را مرحله به مرحله پیش می‌بریم
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان