Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری سیرجان که امروز در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر پاریز و با هدف پاسخگویی به مردم این بخش برگزار شد ، گفت :با توجه به افزایش تولید کارخانه‌ ذوب مس در سرچشمه آلایندگی ناشی از دود مس در منطقه نیز بیشتر شده که مردم خواسته به حقی دارند و می‌خواهند جوانانشان بیکار نباشند و سهمیه اشتغال را در این معادن مس داشته باشند و از طرفی این آلایندگی که سلامت مردم را نشانه رفته حق و حقوقی برای آبادانی شهر و بخششان در راستای مقابله با این بلای آلایندگی عایدشان شود که انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت گفت: به همراه بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان از ریاست جمهور خواسته ایم که در ترمیم و تکمیل و حتی تعویض تیم اقتصادی دولت همت کند و اگر این اتفاق نیفتد هفته آینده وزاری این تیم از جمله وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در طرح استیضاح قرار می‌گیرند.

در این جلسه  امام جمعه سیرجان جدا سازی مردم از انقلاب و نظام اسلامی را کار دشمنان عنوان کرد و گفت: شیوه جدید دشمن در شکست نظام اسلامی بدبین کردن مردم به عملکرد مسئولین و ترویج آن است در بین آحاد مردم است که مردم در دفع این توطئه متحد باشند و گرنه همه جا مشکلات هست و باید با کمک مردم و همکاری مسئولین رفع شود.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: دشمن می‌خواهد اقتصاد و فرهنگ جامعه متزلزل شود تا بتواند به اهداف خود که تزلزل ملت و نظام اسلامی است برسد و دشمنان عناصر خودشان را به کشور‌های همسایه فراری داده اند تا بتوانند از راه‌های متعدد به ایجاد آشوب و تفرقه بپردازند.

وی وظیفه ائمه جمعه در مناطق را ایجاد وحدت و همبستگی و اقامه نماز جمعه عنوان کرد و گفت: اینکه عده‌ای در این بخش بخواهند امام جمعه را مسئول اشتغال جوانان و رفع مشکلات بدانند کاری اشتباه و خلاف قانون است گرچه امام جمعه این بخش در رفع همه مشکلات همت داشته و دارد، اما نباید با این ترفند و بر اساس خواسته دشمنان قدم برداریم.

فرماندار سیرجان هم گفت: درخواست‌های مردمی به حق بوده و با توجه به مسافت کمتر از ده کیلومتر شهر پاریز تا کارخانه تغلیظ مس سرچشمه آلایندگی ناشی از دود مس باعث خشکیدگی درختان و نگرانی مردم در سلامت تنفسی شده است که باید این آلایندگی کمتر و حق آلایندگی به بخش پاریز هم بیشتر شود.

منصور مکی آبادی افزود: بررسی میزان آلایندگی را به یکی از دانشگاه‌های تهران واگذار کرده ایم تا پس از اعلام نتیجه بتوانیم آنچه قانونی است به منطقه پرداخت شود تا طرح‌های عمرانی و زیبا سازی را در پی داشته باشد.

وی گفت: براساس رایزنی‌های انجام شده سهمیه اشتغال برای جوانان بخش و شهر پاریز در مجتمع مس سرچشمه محقق می‌شود تا مردم این منطقه از مزایای اشتغال هم استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

دولت باید تیم اقتصادی خود را ترمیم کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس به همان اندازه مرحله اول مهم است چون ۴۵ نماینده انتخاب خواهند شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم ۱۱۵۰۰ شعبه در ۲۲ حوزه ۱۵ استان وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش دما از جمعه و ادامه بارش‌های بهاری
  • وضعیت بارندگی تهران در پنجشنبه و جمعه آخر هفته
  • رضایی: جاه‌طلبی دقیقی به شمس آذر کمک کرد
  • وحیدی: مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده