Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛جلسه فعال سازی ورزش سالمندان وپیشکسوتان در راستای بررسی توسعه ورزش در بین سالمندان جامعه وبهبود سلامت پیشکسوتان تشکیل شد. جواد سالک رئیس ورزش و جوانان شهرستان زنجان در این جلسه اظهار داشت: پیشکسوتان نیازی به اجبار به امر ورزش ندارند و باید برای سایر سالمندان وجذب آنها انگیزه ایجاد نمائیم وبحث مالی وآموزش ورزش برای سلامتی را گسترش دهیم وورزش رابه عنوان یک برنامه کلی ومدون در طول سال برای سالمندان تدارک ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ها را از خود پیشکسوتان ورزش وجوانان شروع نمائیم . قاسملو نایب رئیس پیشکسوتان گفت: باید برای جلوگیری از موازی کاری ستادی تشکیل دهیم وجاذبه های قوی تری برای سالمندان ایجاد کنیم و یک تقویم مدون برای سالمندان برنامه ریزی کنیم . خلیلی رئیس پیشکسوتان ضمن تشکر واشاعه ورزش سالمندان وپیشکسوتان آمادگی هیئت جهت اجرای برنامه ها در جهت بسط ورزش وخدمت به سالمندان را اعلام نمود . ادیب از پیشکسوتان گفت: اگر ورزش سالمندان وپیشکسوتان را گسترش دهیم مشکلات وبیماریها کاهش می یابد وبر تداوم وهمیشگی برنامه ها تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان زنجان رئیس ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

دانلود (15MB)

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر