Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@22:13:00 GMT

آبرسانی سیار به 5540 روستا

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۰۳۷۲

آبرسانی سیار به 5540 روستا

اکنون 5 هزار و 540 روستای کشور تحت پوشش آبرسانی سیاراست که در مقایسه با سال گذشته حدود 500 روستا به جمع مناطق نیازمند به آبرسانی سیار اضافه شده است.

ایران آنلاین / به گزارش وزارت نیرو، در سال‌های اخیر آب مورد نیاز تعدادی از روستاهای کشور به دلایل مختلف از جمله افت کیفیت منابع آب، کاهش بی سابقه بارندگی و به دنبال آن خشکسالی و خشک شدن منابع محلی، تکمیل نشدن پروژه‌های آبرسانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از طریق آبرسانی تانکری تامین و توزیع می شود./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به اینکه ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده است، گفت: ساخت مخزن زمینی به تعداد ۱۹ باب و ۱۵۲۰۰ متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول ۲۰۰ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول ۱۲۰ کیلومتر، حفر چاه به تعداد ۳۷ حلقه و یک دهنه بهسازی چشمه و قنات و ساخت ۲ باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده درراستای آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی استان است.

او تصریح کرد: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به ۱۶۰ روستا در نظر گرفته شده و این قرارداد در حال حاضر ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بختیاری‌فر گفت: این قرارداد از ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده و مدت آن ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این طرح ها ۵۰۹ میلیارد تومان است که بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

او تأکید کرد: عملیات آبرسانی به ۷۰ روستای استان در طرح جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) به اتمام رسیده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402
  • اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید