Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه حمید هرمزی و محسن خمارلو به عنوان معاون سابق و جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

مازیار ناظمی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات خالصانه حمید هرمزی گفت: در طول این سالها از مشورت های بسیار خوب ایشان استفاده کردیم و واقعا امین ما در مرکز روابط عمومی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در هر سیستمی ایده جدید لازم است و نیاز به گردش نخبگان داریم تا مدیریت ایستا سازمان را دچار یکنواختی اندیشه و رکود نکند. ما از روز اول بحث آموزش را در این مرکز جدی گرفتیم و این بزرگترین سرمایه ای است که داریم.

وی در ادامه با اشاره به توانایی های محسن خمارلو گفت: خمارلو هم دانش آموخته این کار است، هم تجربه لازم را دارد و هم بین رسانه ها محبوب است. تعامل خوبی که او می تواند با افراد درون و بیرون سازمان برقرار کند بسیار در کار روابط عمومی مهم است.

ناظمی در پایان اطلاع رسانی دقیق حوزه وزارتی و رساندن پیام دولت و وزارت به مردم را اولویت کار این مرکز دانست و گفت: فعال سازی هر چه بیشتر اداره ارتباط با رسانه ها و اداره افکارسنجی، برگزاری جلسات منظم با روابط عمومی فدراسیون ها ، مجموعه ها و استان‌ها هفتگی و تعامل و همکاری با رسانه‌ها و پاسخگویی بهنگام و سریع از جمله وظایف آقای خمارلو خواهد بود.

در ادامه حمید هرمزی هم با اشاره به هفت سال خدمتش در حوزه روابط عمومی و مسئولیت سنگین این حوزه گفت: در این مدت هرچه توانستیم یاد گرفتیم و هرچه داشتیم یاد دادیم و نیاز به این تغییر حس می شد. از تمامی دوستان حلالیت می طلبم و آرزوی موفقیت برای معاون جدید دارم.

محسن خمارلو نیز با تشکر از حسن اعتماد مازیار ناظمی برای این مسئولیت سنگین گفت: دهه هفتاد در رسانه، دهه هشتاد در دانشگاه و دهه نود در وزارت ورزش و جوانان افتخار همکاری آقای ناظمی را داشتم و از او یاد گرفتم. اعتقادم این است که باید با انسان های بزرگ کار کرد و تمام تلاش ما سربلندی وزارت ورزش و نظام است.

معاون جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پایان ضمن ابراز خوشحالی از بودن در جمع توانمندی که رفاقت در آن حرف اول را می زند گفت: روابط عمومی به واقع جزو مشاغل سخت است و من از همکارانم انتظار دارم سه اصل راستگویی، نظم و انضباظ و احساس مسئولیت را همچون گذشته سرلوحه کار خود قرار دهند.

کد خبر 4348736

منبع: مهر

کلیدواژه: مازیار ناظمی وزارت ورزش و جوانان جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی فوتبال فرانسه کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت افزود: ضرورت ایجاب می‌کند طرح‌های اقتصادی هرکدام دارای پیوست رسانه‌ای با هدف تقویت مردم برای مشارکت باشد تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی در این دولت انجام شده که نیازمند اطلاع رسانی است که این کار فقط با برنامه ریزی پیوست رسانه‌ای محقق می‌شود.
معاون خبر صدا و سیمای استان هم از انجام کار پژوهشی برای عملیایت کردن شعار سال خبر داد وگفت: این کار تحقیقاتی به همه ابعاد شعار سال و چگونگی مشارکت مردم در جهش تولید پرداخته است.
احمدعلی احمدپور افزود: این کار پژوهشی در ۱۲ صفحه به نگارش درآمده است و ما می‌توانیم حتی آن را در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار دهیم.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: شورای اطلاع رسانی استان با هدف تبیین اهداف خدمات نظام به مردم تشکیل شده است.
امین درخشان افزود: رسانه‌های بومی و خبرگزاری‌ها و صدا و سیما می‌توانند با بیان هنرمندانه خدمات نظام در استان، گامی مهم برای تبیین این شعار بردارند.

دیگر خبرها

  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست