Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ۲ بخش کشتی آزاد و فرنگی از امروز در گرگان آغاز شد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مدت 2 روز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به میزبانی هیئت کشتی گلستان وتیم راه و شهرسازی گلستان و با حضور داوران بین‌المللی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مرحله نخست لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور تیم‌های پتروشیمی بهشهر و هیئت کشتی بندرگز از گروه الف و تیم راه و شهرسازی گلستان و شهر بی‌نقطه ساری از گروه ب به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی راه یافتند.

در کشتی فرنگی هم تیم‌های شهرداری اردبیل و سید بابل از گروه اول و آنزان ایذه و لبنیات دوشه هراز آمل در گروه دوم به مرحله نهایی صعود کردند.

در مسابقات امروز در کشتی فرنگی در مسابقه نخست شهرداری اردبیل با لبنیات دوشه هزار آمل و سید بابل با آنزان ایذه باهم رقابت و تیم های برتر به دیدار پایانی صعود می کنند و سپس در کشتی آزاد در دیدار نخست پتروشیمی بهشهر با شهر بی‌نقطه ساری و هیئت کشتی بندرگز با راه و شهرسازی گلستان باهم مسابقه داده و تیم‌های برتر راهی دیدار پایانی می‌شوند.

سرپرست فنی این مسابقات برعهده محمدابراهیم امامی و داوران درجه یک، 2 و 3 بین‌المللی این مسابقات را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی

شاگردان مورایس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • عیدیان راهی فینال شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز