Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته مرزی بلاروس اعلام کرد، در زمان برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه بیش از ۳۳ هزار نفر از خاک بلاروس برای سفر به روسیه استفاده کردند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس توافق دولت‌های روسیه و بلاروس، مقرر شده بود تا رژیم ویزا میان دو کشور برای دارندگان کارت هواداری فوتبال لغو شود و زمینه تسهیل رفت و آمد علاقه مندان به جام جهانی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این وجود علی رغم پیش بینی های عبور ۱۵۰ هزار نفری هواداران فوتبال تنها بیش از یک پنجم این تعداد از خاک بلاروس استفاده کردند.
در این میان ۲۳۰ هوادار فوتبال در تلاش بودند تا به طور غیرقانونی پس از ورود به بلاروس خود را به اتحادیه اروپا برسانند که توسط پلیس مرزی بازداشت شده‌اند، بیشتر بازداشت شدگان از اتباع کشورهای تونس، مراکش، سنگال، ویتنام و پاکستان هستند که در آرزوی ورود غیرقانونی به اتحادیه اروپا بودند.
همچنین بسیاری از شهروندان کشورهای لهستان، آرژانتین، آمریکا، مکزیک و برزیل نیز ترجیح تا پس از سفر به بلاروس خود را از مسیرهای عبوری این کشور به جام جهانی فوتبال در روسیه برسانند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد

به گزارش روزنامه "آسیا"، در چارچوب همکاری با امنیت فدرال روسیه، سرویس امنیت تاجیکستان تمامی بستگان فریدون شمس الدین، یکی از عوامل حمله تروریستی اخیر به مجتمع کروکوس در حومه مسکو را بازداشت کرده است.

روزنامه آسیا توضیح داد که نیروهای امنیتی تاجیکستان تمامی اعضای خانواده فریدون را در منزلشان که در 25 کیلومتری شهر دوشنبه پایتخت این کشور واقع شده است را بازداشت کردند.

همسر عموی این فرد تروریست به روزنامه آسیا گفته است که پدر و مادر، برادر و همسر متهم در میان بازداشت شدگان هستند.

مقامات روسیه نیز از اخراج خواهر فریدون به دلیل ثبت سکونت در آپارتمانش به منظور قانونی کردن حضور او در روسیه به عنوان یک خارجی خبر دادند.

عده ای از افراد مسلح عصر جمعه گذشته به مرکز کروکوس یورش بردند و به طور تصادفی به سمت حاضران در سالن تیراندازی کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند که باعث آتش سوزی شدید در ساختمان و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • لوکاشنکو: تروریست‌های حمله مسکو می‌خواستند وارد بلاروس شوند
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!