Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: شب گذشته دومین مرحله از طرح سراسری دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در ۳۷ نقطه از تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین همزمان با شروع فصل تابستان با هدف پاک‌سازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی و سفره خانه‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این طرح همه پایگاه‌های پلیس Police آگاهی و پلیس امنیت تهران بزرگ همکاری داشتند و علاوه بر دستگیری شمار قابل توجهی از اراذل و اوباش سطح یک و دو مقادیر قابل توجهی مشروبات الکی، سلاح سرد و گرم و وسایل و ادوات جعل پلاک خودرو کشف و ضبط شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نخستین تصاویرازمحل سقوط هواپیمای ATR درارتفاعات دنابعد ازآب شدن برف

راز پخش فیلم مائده دختر رقاص از تلویزیون لو رفت

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

دستگیری دارو‌دسته «دایی» در مشهد

پوریا و مهتاب برای عاشقانه زندگی کردن درخواست طلاق دادند!

مادربزرگ طعمه شد و سر قرار رفت تا از راز نامزد منحرف سر در بیاورد! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

تشکر بدون سانسور فردوسی‌پور!

ارتباط‌گیری زندانیان «بند 350» اوین با BBC / وحید مرادی زخم کهنه را باز کرد / اعدام برای کارمند زندان کرج!

لوله کش با زنم خیلی صمیمی شده بود! / انتقام گیری عجیب یک مرد

اقدام گستاخانه مرد متاهل با زن زیبا در جنگل + عکس

تازه داماد، عروس خانم را در زندگی کثیفش جا گذاشت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents پلیس Police اخبار حوادث اراذل و اوباش اعدام دستگیری تهران داماد حوادث تهران اخبار تهران عکس قتل تصاویر پلیس ایران حوادث فیلم پسر ویدیو ها جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس | اعترافات متهمان | ماشین زیر پایم پورشه ماکان است؛ الهیه زندگی می کنم! | ببینید

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از این اراذل و اوباش که با اسلحه مردم را تهدید و پلیس را به مبارزه می‌طلبیدند منتشر شده است.

کد خبر 844952 منبع: میزان برچسب‌ها پلیس امنیت خبر مهم اوباشگری سلاح فراجا

دیگر خبرها