Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - به دنبال قهرمانی پر گل تیم ملی فوتبال فرانسه در مقابل کروواسی در فینال رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، نام شش ایستگاه متروی پاریس تغییر کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری شبکه 3 تلویزیون فرانسه، مسئولان متروی شهر پاریس به دنبال قهرمانی فرانسه عنوان کردند؛ به دلیل درخشش برخی از بازیکنان تیم کشورشان در جام جهانی از جمله «دیدیه دشان»، سرمربی این تیم، اسامی مترو ها تغییر پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین ارتباط، نام برخی از ایستگاه های متروی پاریس به نام های دیدیه دشان، هوگو لوریس و برخی از بازیکنان این تیم تغییر یافت.
همچنین یکی از ایستگاه های متروی پاریس به نام شعار تیم ملی فوتبال فرانسه نام گذاری شد.
تیم ملی فوتبال فرانسه روز گذشته (یکشنبه) با برتری 4 - 2 مقابل کرواسی برای دومین بار قهرمان جام جهانی شد. این تیم در سال 1998 نیز جام را از آن خود کرده بود.
«دیدیه دشان» سرمربی فرانسه پس از «ماریو زاگالو» برزیلی و «فرانس بکن بائر» آلمانی به سومین فردی تبدیل شد که هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی، فاتح جام جهانی شده است.
تیم ملی فوتبال ایران نیز یکی از حاضرین در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی بود که با چهار امتیاز در گروه دوم به کار خود پایان داد.
تیم ایران برابر مراکش به برتری یک بر صفر رسید، با یک گل مغلوب اسپانیا شد و با پرتغال به تساوی یک بر یک دست یافت.
اروپام**9041**1597
https://france3-regions.francetvinfo.fr/paris-ile-de-france/paris/ratp-renomme-6-stations-metro-hommage-equipe-france-1513109.html

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فرانسه ايستگاه مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد

به گزارش همشهری آنلاین، فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد. پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی المپیک دعوت شد در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباه داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر 845232 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی تکواندو المپیک

دیگر خبرها

  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط