Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دهه کرامت، خدام حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در قالب کاروان سفیران کریمه و به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت به هرمزگان سفر کرده اند در سومین روز از سفر خود با حضور در ندامتگاه مرکزی بندرعباس، با زندانیان ملاقات کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دهه کرامت فرصتی شد تا با ورود خادمین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به زندان مرکزی بندرعباس، پرچم متبرک بارگاه ماکوتی کریمه اهل بیت(ع) به این ندامتگاه رفته و صفای حرم مطهر فاطمی، فضای این ندامتگاه را معطر سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همزمان با دومین روز از دهه کرامت، خادمین حضرت فاطمه معصومه (س) با در دست داشتن پرچم متبرک شده به ضریح آن حضرت، در جمع پرسنل، سربازان وظیفه و مددجویان زندان بندرعباس حضور یافته و مورد استقبال قرار گرفتند.

 

در ادامه پس از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی محمدی مبلغ کاروان و مولودی خوانی حاج حسین دلشاد از مداحان اعزامی از حرم حضرت معصومه(س)، خدام، پرچم سبز متبرک را برای زیارت بین کارکنان، سربازان و  مددجویان گرداندند و بسته‌های متبرک را به مددجویان اهدا کردند.

 

برنامه دیدار با زندانیان و حضور خادمین حرمین رضوی و فاطمی در زندان ها، زمینه را برای تحول معنوی در زندانیان فراهم می آورد.

 

کاروان سفیران کریمه مشتمل بر دو گروه از دو روز قبل برنامه های خود را در شهرهای بندرعباس و میناب آغاز کرده اند و به مدت 7 روز و تا جمعه هفته آینده در استان هرمزگان حضور خواهند داشت.

 

گفتنی است؛ دهه کرامت، 10 روز نخست ماه ذی العقده است که با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می شود و تا سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس شیراز ترامپ روز دختر آیت الله محمدرضا حدائق تصادف جشن های دهه کرامت آیت الله مکارم شیرازی حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع زندان بندرعباس ملاقات با زندانیان کاروان سفیران کریمه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت