Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@08:23:10 GMT

برگزاری مراسم قرعه‌کشی 5 وزن نخست

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۰۵۴۱

برگزاری مراسم قرعه‌کشی 5 وزن نخست

خبرگزاری میزان- مراسم قرعه کشی 5 وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در شهر دهلی نو کشور هند برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 11 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف جائه آنگ از کره‌جنوبی می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 63 کیلوگرم بهرام معروف خانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل آسیبمایف از قزاقستان کشتی می‌گیرد. در این وزن 11 نفر حضور دارند.

در وزن 77 کیلوگرم که 9 نفر شرکت کرده‌اند، شایان عفیفی پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد به مصاف بیک توردیف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن 87 کیلوگرم محمدمهدی ساروی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با تویومورا از ژاپن کشتی می‌گیرد. در این وزن 9 نفر حضور دارند.

در وزن 130 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند امین میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با ساونکوف از قزاقستان مسابقه می‌دهد.

رقابت‌های اوزان فوق فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود و رقابت‌های پنج وزن دوم نیز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی فرنگی کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در فاصله کمتر از ۱۰۰ روز مانده به مهم‌ترین آوردگاه ورزشی دنیا، کشتی فرنگی ایران خیال همه را راحت کرد و دو سهمیه باقی مانده این تیم به دست آمد.

پس از مسابقات قهرمانی آسیا و کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها با تصمیم کادر فنی در دو وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد و علیرضا مهمدی به این مسابقات اعزام شدند تا کار ناتمام کشتی فرنگی را تمام کنند و گوش‌شکسته‌ها با ترکیب کامل راهی پاریس شوند.

برنامه ریزی منسجم کادر فنی در نهایت جواب داد و این دو کشتی‌گیر توانستند در مسابقات گزینشی قاره آسیا دو سهمیه باقی مانده را از آن خود کنند. پیش از این در مسابقات جهانی بلگراد تیم ملی کشتی فرنگی ایران ۴ سهمیه در اوزان ۶۰، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کسب کرده بود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در مسابقات جهانی بلگراد با شکست در مرحله رده بندی در جایگاه پنجم قرار گرفت اما به سهمیه المپیک رسید. در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک در مسابقات جهانی بلگراد به مدال نقره رسید و توانست سهمیه این وزن را از آن خود کند. در وزن ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در مسابقات جهانی بلگراد صاحب مدال طلا شدند و به سهمیه المپیک رسیدند.

حالا تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۶ سهمیه باید برای مسابقات المپیک آماده شود البته که هنوز ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در المپیک مشخص نشده است و باید دید به خصوص در وزن ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم کادر فنی برای دوبنده تیم ملی در المپیک چه تصمیمی دارد. در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد، پیش از این اهالی کشتی گفته بودند در صورتی کسب مدال طلا توسط اسماعیلی در مسابقات قهرمانی آسیا، کادر فنی باید در مورد انتخاب گرایی و اسماعیلی یک انتخابی برگزار کند.

البته در وزن ۷۷ کیلوگرم هم هنوز تکلیف مشخص نیست، اگرچه کاویانی نژاد موفق به کسب سهمیه المپیک شد، اما او در کنار خود محمد علی گرایی کاپیتان باسابقه تیم ملی کشتی فرنگی را دارد که به تازگی محرومیتش لغو شده و از اواسط فروردین ماه تمرینات خود را شروع کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • پدیده کشتی آمریکا:تماشای کشتی تیلور برای من نعمت بود
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران