Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان رازی در آیین افتتاح گفت: برای راه اندازی این 2 پروژه که ساخت و تکمیل آن یک سال زمان برده، 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
محمدرضا ارجمند با بیان اینکه تاکنون تنها بخش زایمان بیمارستان فعال بود، افزود: بلوک زایمان به تعداد هشت تخت ال دی آر، شامل تخت های خاصی است که زن باردار در بدو ورود ابتدا روی تخت بستری می شود و در زمان زایمان با اندکی تغییرات، به تخت زایمان تبدیل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: طبق استانداردهای وزارت بهداشت باید به ازای هر 400 زایمان طبیعی یک تخت ال دی آر داشته باشیم که اکنون تعداد زایمان های طبیعی ما با 25 درصد افزایش به 50 نفر در ماه رسیده است.
ارجمند افزود: واحد استریل (CSSD) نیز تاکنون وجود داشت اما لازم بود تا سیستم های استیرلاسیون ست های اتاق عمل و زایمان با استانداردهای روز، بروز شوند.
اکنون بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت حیدریه دارای 113 تختخواب است و 435 نفر پرسنل که 200 نفرشان کادر درمان و بقیه نیروی پشتیبانی هستند، به مراجعان خدمات ارایه می کنند.
بیمارستان دارای بخش های آی سی یو (مراقبت ویژه بزرگسالان)، ان آی سی یو (مراقبت ویژه اطفال)، سی سی یو، داخلی، زنان و زایمان است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
 19 تا 25 تیر هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بلوک زایمان آی سی یو محمدرضا ارجمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه