Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تیم اسکواش بانوان ندای سلامتی و شادابی گلستان از کسب عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاه‌های ایران خبر داد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، اشکان اتحادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قهرمانی تیم بانوان اسکواش استان در لیگ برتر اظهار داشت: امسال تیم اسکواش بانوان استان با حمایت شرکت ندای سلامتی و شادابی گلستان در هشتمین دوره لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاه های کشور حضور یافت و موفق شد برای نخستین بار در تاریخ اسکواش این استان، بر سکوی قهرمانی بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امسال تیم بانوان اسکواش گلستان با امکانات بهتری نسبت به دوره‌های قبل در لیگ برتر حاضر شد به گونه‌ای که همه اعزام‌های تیم هوایی و محل اسکان تیم در هتل یا خوابگاه‌هایی بهتر از  قبل بود.

اتحادی با بیان اینکه نماینده گلستان در دور دوم این رقابت ها توانست مقتدرانه قهرمان شود، اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر اسکواش بانوان امسال با شرکت 7 تیم آغاز شد اما در جریان بازی‌ها با انصراف یک تیم، با شرکت 6 تیم در 3 مرحله به صورت نیمه متمرکز ادامه پیدا کرد.

مدیرعامل تیم اسکواش بانوان ندای سلامتی و شادابی گلستان با اشاره به رده بندی تیم‌ها در این دوره لیگ برتر یادآور شد: بعد از تیم ندای سلامتی و شادابی گلستان که قهرمان شد، تیم‌های ام.ال.تایتان اصفهان و ماتریس یزد به مقام‌های نایب قهرمانی و سومی رسیدند.

اتحادی همچنین درخصوص رقابت‌های جام حذفی اسکواش بانوان کشور اظهار کرد: این رقابت‌ها با شرکت تیم های لیگ برتر بانوان و 5 تیم دسته اول کشور برگزار شد و تیم ندای سلامتی و شادابی گلستان که به جمع 4 تیم برتر صعود کرده بود به علت آسیب‌دیدگی بازیکن اول خود به علت تصادف، نتیجه را 2 بر یک به تیم اصفهان واگذار کرد و از راه‌یابی به بازی نهایی بازماند این در حالی بود که می‌توانست قهرمانی دیگری را در این رقابت‌ها نیز به ارمغان آورد.

مدیرعامل تیم اسکواش بانوان ندای سلامتی و شادابی گلستان در ارزیابی خود از هشتمین دوره لیگ برتر اسکواش بانوان کشور، اظهار کرد: امسال سخت‌ترین دوره لیگ بانوان بود و بازیکنان برتر و ملّی در همه تیم‌های شرکت‌کننده در این بازی‌ها پخش شده بودند به گونه‌ای که حداقل چهار تیم مدعی اصلی قهرمانی بودند. در مجموع لیگ برتر بانوان امسال از سطح کیفی بالاتری نسبت به قبل برخوردار بود.

اتحادی با اشاره به مسجل شدن قهرمانی تیم اسکواش ندای سلامتی و شادابی گلستان در یک دور مانده به پایان این بازی‌ها، اظهار امیدواری کرد که این تیم با افتخار بزرگی که برای جامعه ورزش به ویژه اسکواش استان به دست آورده است مورد حمایت و توجه جدّی مسئولان استان و مدیران ورزش واقع شود.

مدیرعامل تیم اسکواش بانوان ندای سلامتی و شادابی گلستان از حمایت‌های هیئت اسکواش استان تقدیر کرد و افزود: هدایت این تیم برعهده سوفیا نواده و سرپرستی آن نیز با غزال قدومی‌زاده بود.

اعضای تیم اسکواش ندای سلامتی و شادابی گلستان در رقابت‌های لیگ برتر کشور، غزال شرف پور، آیلی نیری، هلیا استیلی، نرگس سلطانی، ناهید رضوی، دیانا مقری، هستی عدولی بودند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان