Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شرایط کشور ایجاب می‌کند مدیریت شهری که در خط مقدم ارائه خدمت به مردم است با شناخت و آگاهی و با پیش‌بینی، شرایط لازم برای گذر از بحران‌های احتمالی را فراهم کند.

محمدرضا حیدری امروز در بیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، تلاشی که مخالفین نظام می‌کنند و محدودیت‌هایی که ایجاد شده شاهد تغییر و تحول در برخی شاخص‌های اقتصادی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیریت شهری باید آمادگی لازم برای مواجهه با این شرایط را فراهم کند.  وی ادامه داد: شرایط کشور ایجاب می‌کند مدیریت شهری که  در خط مقدم ارائه خدمت به مردم است با شناخت و آگاهی و با پیش‌بینی، شرایط لازم برای گذر از بحران‌های احتمالی فراهم کند.  رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه «انضباط مالی و شفافیت که با رویکرد برنامه محوری پیوند خورده از شعارهای ما در شورای پنجم بوده است و بر آن اصرار داریم»، تصریح کرد: برنامه عملیاتی شهرداری از سال 97-400 در حال بررسی در کمیسیون‌هاست. ضرورت دارد با واقع‌بینی هرچه سریعتر روند بررسی و تصویب این برنامه را طی کنیم. همه شاهد بودیم تضعیف و حذف نظام  برنامه‌ریزی در دولت نهم و دهم چه در سطح ملی و چه در سطح محلی خسارات جبران‌ناپذیری به کشور وارد کرد. حیدری افزود:  اصرار داریم تمام فعالیت ها در شهرداری در چارچوب برنامه و بودجه مصوب باشد. این موضع خواست جدی ما و نخبگان جامعه است. در بعد نظارتی هم بر آن تاکید دارریم. پارلمان شهری در کنار مدیریت شهری است و آمادگی دارد بر حسب نیاز مدیریت شهری اصلاحات بودجه را انجام دهد. وی گفت: 23 تیرماه بعد از تصویب برجام از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی روز گفت‌وگو و تعامل سازنده با جهان نام گرفته است. در کنار ظرفیت دفاعی و نظامی، توانایی در حوزه دیپلماسی و دفاع از حقوق مرم از دیگر ظرفیت‌ها و تواندمندی‌های جمهوری اسلامی است. امیدواریم در این شرایط سخت که مدعیان دموکراسی به عهد خود وفا نکرده‌اند حوزه دیپلماسی بتواند در تعامل با کشورهای مستقل جهان باب گفت و گو و تعامل را تداوم ببخشد. رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به روز دختر گفت: دختران نقش کلیدی در رشد و توسعه ج دارند. آنها در حوزه‌های مختلف می‌درخشند. مطالعه جدی دختران پذیرفتن نقش و جایگاه آنها  در عرصه‌های اجتماعی است که بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی مشهد رئیس شورای شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان

مهرداد حسن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی در هرمزگان، اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های شب گذشته ۴ روستا در جاسک تخلیه و در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

وی تعداد خانوار این روستاها را ۱۸۰ خانوار دانست و افزود: ۱۰۰ دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال‌احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت ۸۰ خانوار از مسافرین نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

حسن‌زاده ادامه داد: در حال حاضر برق ۱۶ روستا در استان هرمزگان قطع است و بخش عمده قطعی‌ها حاصل سقوط تیرهای برق است؛ البته این آمارها متغیر است و تلاش‌ها برای تعویض تیرهای برق در حال انجام است.

وی اظهار داشت: تا این لحظه آسیب دیدگی ۱۹۱ تیر برق فشار متوسط گزارش شده که از این بین ۱۴۱ تیر برق تعویض شده و مابقی تیرها نیز در حال تعویض هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد: از ۶۱ مورد سقوط تیرهای برق فشار ضعیف نیز ۴۱ مورد تعویض صورت گرفته و ۱۵۸ مورد نیز اصلاح پاره شدن کابل‌ها و سیم‌های برق انجام شده است.

حسن‌زاده با اشاره به تعویض ۱۲ ترانس برق، عنوان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک اتصالشان را به شبکه برق از دست داده‌اند که این آمار تاکنون به ۱۲۰۰ مشترک رسیده است و برق اکثر مشترکین وصل شده است.

وی بیان‌کرد: در حوزه آب نیز بالغ بر ۲۰ روستا آب شرب‌شان قطع شده است و عمده این قطعی‌ها به دلیل از بین رفتن محور روستایی و لوله‌های در مسیر یا قطع شدن برق منطقه متأثر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد انجام می‌شود.

کد خبر 6081465

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان