Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی، مجمع انتخاباتی هیئت اتومبیل‌رانی استان اردبیل برگزار شد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، اعضای مجمع و کاندیدهای ریاست هیئت استان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزه تراز و فاطمه ولیزاده دو کاندیدای مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل بودند که در نهایت عزیزه تراز، با کسب 15 رأی از مجموع 17 رأی، برای مدت 4 سال دیگر رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل باقی ماند.

حمایت از احداث پیست‌ در استانهای کشور

رئیس فدراسیون موتورسورای و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم اظهار داشت: رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی از جمله رشته‌های ورزشی بسیار سخت و گسترده و همراه با مشکلات پیچیده‌ای بوده که در عین حال، شاهد اقبال جوانان و محبوبیت این رشته‌ها در سطح کشور هستیم.

صیدانلو گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیل‌رانی ریس متأسفانه در سطح استانهای کشور وجود ندارد ولی در سایر بخش‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری، می‌توانیم از حاقل امکانات موجود برای برگزاری مسابقات و رویدادها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید اهتمام جدی برای توسعه این رشته ورزشی داشته باشیم، افزود: توسعه همگانی این رشته‌های ورزشی و نیز توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رشد این ورزش در استانهای کشور از جمله اولویت‌های فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی است.

رئیس فدراسیون موتورسورای و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: باید بتوانیم مطالبات مردم در این رشته‌های ورزشی را برآورد کنیم چرا که موتورسواری و اتومبیل‌رانی از جمله رشته‌های ورزشی هیجانی است که جوانان علاقه بسیاری به این رشته‌ها دارند.

صیدانلو بیان کرد: هیئت‌های استانی باید به دنبال برگزاری کلاسهای آموزشی و ارتقای درجه مربیگری برای رشد علمی این رشته‌های ورزشی باشند.

وی گفت: فدراسیون پیگیری احداث پیست در استانهای کشور را در دستور کار قرار دارد و تا به امروز نیز 7 اداره کل ورزش و جوانان در 7 استان زمین لازم برای احداث پیست را به هیئت‌ها تحویل دادند.

راه‌اندازی پیست موتور کراس در شهرستان نیر

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل باید برای رشد این ورزش‌ها در استان اردبیل افزایش یابد و نگاه اداره کل ورزش و جوانان، حمایت از هیئت‌های استانی با عملکرد قابل قبول است.

بهرام آقاخانی گفت: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل از دو امتیاز مهم برای رشد و توسعه این ورزش در استان اردبیل برخوردار بوده که در مرحله نخست، حمایت ویژه رئیس فدراسیون و بعد، استقبال و رویکرد جوانان به این رشته ورزشی است که باید نهایت بهره‌مندی را انجام دهند.

وی افزود: باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه را برای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در استان اردبیل مهیا کنیم و در همین زمینه نیز اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال تملک زمینی در شهرستان نیر به منظور احداث پیست موتور کراس است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: باید از ظرفیت این رشته‌های ورزشی در راستای افزایش توریسم ورزشی در سطح استان اردبیل استفاده کرده و نیز ارتقای سطح علمی مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی را نیز باید مورد توجه واقع شود.

عزیزه تراز رئیس هیئت اتومبیل‌رانی استان اردبیل شد

عزیزه تراز و فاطمه ولیزاده دو کاندیدای مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل بودند که در نهایت عزیزه تراز، با کسب 15 رأی از مجموع 17 رأی، برای مدت 4 سال دیگر رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل باقی ماند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل در این مراسم گفت: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل در 4 سال گذشته اقدامات زیادی در راستای توسعه، رشد و همگانی کردن این رشته ورزشی انجام داده و با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز برای احداث پیست مذاکراتی داشتیم.

عزیزه تراز افزود: خوشبختانه با نظر مساعد فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، استان اردبیل میزبان مسابقات قهرمانی کشور آفرود خواهد بود و تمامی تلاش خود برای برگزاری مناسب این میزبانی را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید

ایسنا/اردبیل مسابقات لیگ برتر فوتسال استان با قهرمانی ساوالان اردبیل به پایان رسید.

صمد نوتاش، هشتم اردیبهشت در حاشیه مراسم قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان از اتمام این مسابقات در مشگین شهر خبر داد و گفت: تیم ساوالان اردبیل مقام قهرمانی این دوره را کسب کرد.

نوتاش ادامه داد: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت با ۶۶ بازی برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد نائب قهرمان شد.

مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیأت فوتبال استان و پیشکسوتان و جمعی از مسئولان در مشگین شهر برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد