Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@09:10:53 GMT

مجری برنامه"من‌وشما"چه‌کسی‌است؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۰۹۲۳

هادی قندی تهیه‌کننده برنامه «من و شما»، از تلاش برای انتخاب مجری نهایی این برنامه خبر داد. ناطقان: هادی قندی تهیه‌کننده برنامه «من و شما» در خصوص تصمیم نهایی برای انتخاب مجری این برنامه گفت: در تلاشیم تا برنامه را هرچه زودتر و با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن ببریم.

وی افزود: البته با آرش ظلی‌پور و سه گزینه دیگر هم برای اجرا مذاکراتی داشته‌ایم؛ ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تهیه‌کننده در خصوص زمان دقیق پخش این برنامه اظهار کرد: جمعه هفته آینده قطعاً برنامه روی آنتن می‌رود.

گفتنی است؛ سری اول برنامه «من و شما» پیش از این با اجرای آرش ظلی پور روی آنتن شبکه شما رفته بود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: مجری ، من و شما ، فرزاد حسنی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجری من و شما فرزاد حسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد

فریبرز عباسی، مجری طرح توسعه سامانه نوین آبیاری گفت:  بیش از ۹۰درصد طرح های توسعه سامانه های نوین آبیاری توسط مردم و بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.   به گفته او، وزارت جهادکشاورزی به عنوان نماینده دولت و حاکمیت با برنامه‌ریزی، سیاست گذاری و نظارت بر اجرا نقش ۱۰ درصدی را در این میان ایفا می کند.   عباسی ادامه داد: طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری از اوایل دهه ۷۰ در کشور شروع شد و همواره در اسناد بالادستی و برنامه‌های توسعه‌ ای کشور مانند برنامه اقتصاد مقاومتی از  طرح‌های محوری وزات جهاد کشاورزی بوده و در سراسر کشور اجرا شده است.   مجری طرح توسعه سامانه نوین آبیاری ادامه داد:  با توجه  به نحوه مدیریت و بهره‌برداری از طرح توسعه سامانه ها تا ۴۰درصد در افزایش تولید اثرگذار است.   به گفته او، تاکنون حدود ۳ میلیون هکتار توسعه انواع سامانه های نوین آبیاری در کشور داشته ایم که حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از آن بر عهده مردم است.    مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری گفت: از ۳ میلیون هکتار توسعه انواع سامانه های نوین آبیاری حدود ۳۰۰هزار هکتار به دلیل اثربخشی طرح ۱۰۰درصد با مشارکت مالی مردم بوده است. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • کتانی قرمز ژیلا صادقی صداوسیما را به هم ریخت
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی