Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اعلام کرد که قصد دارد در بازی مقابل شهروند سازی برای اولین بار از بازیکنان اصلی‌اش استفاده کند. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون، اظهار داشت: ما امسال با دو تیم متفاوت در مسابقات آسیایی و در لیگ برتر بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بازیکنان جدیدی که به مس سونگون اضافه شده‌اند، تصریح کرد: ما امسال علی‌اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی را که از بهترین بازیکنان آسیا و دنیا هستند برای مسابقات آسیایی جذب کردیم. با این حال، در لیگ برتر به خاطر شرایطی که ایجاد شد کمی دیر برای جذب بازیکن اقدام کردیم، اما در هر صورت توانستیم بازیکنانی مثل عبدالقاسم عروجی و مصطفی نعمت‌وند را جذب کنیم. همچنین قرار داد تمامی بازیکنان سال گذشته تمدید شد و فقط بازیکنان برزیلی‌مان را به خاطر وضعیت اقتصادی نتوانستیم حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به دیدار روز چهارشنبه تیمش مقابل شهروند ساری، خاطرنشان کرد: در این دیدار برای اولین بار در لیگ برتر با تیم اصلی خودمان بازی می‌کنیم. مقابل شهروند بازیکنان‌مان بعد از یکسال در کنار هم بازی خواهند کرد. ما در بازی‌های قبلی به 4 نفر از بازیکنان اصلی خودمان استراحت دادیم تا بتوانیم با یک خوب و بدون هیچ مصدومی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برویم.

بی‌غم در پاسخ به این سوال که «آیا به قهرمانی مس سونگون در آسیا امیدوار است؟»، یادآور شد: ما با تمام قوا و انگیزه به مسابقات آسیایی سفر می‌کنیم. همان طور که توانستیم مس سونگون را در بازی‌های لیگ برتر قهرمان کنیم، مطمئنا می‌توانیم با یک جام دیگر نیز دل مردم آذربایجان را شاد کنیم .

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه ۷ اردیبشهت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی تیم آلومینیوم قرار گرفت که این بازی در ضربات پنالتی به سود شاگردان سید مجتبی حسینی به پایان رسید تا «اوسمار» و شاگردانش خداحافظی زودهنگامی با مسابقات داشته باشند. در این بازی پرسپولیس دو بار از میزبان خود پیش افتاد اما با اشتباه مدافعان و خط دروازه سرخ‌ها پیروزی را با تساوی عوض کردند تا فرصت قهرمانی در جام حذفی را از دست دهند.

نبی الله باقری‌ها کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد بازیکنان پرسپولیس به خصوص در خط دفاع اظهار داشت: پرسپولیس زیبا بازی می‌کند و بازیکنان این تیم در جریان بازی و در عمق موقعیت‌های زیاد به دست می‌آورند اما در خط دفاع با مشکلاتی مواجه است. دیدارهای حذفی از آنجا که تک بازی است و هر تیم با انجام ۵، ۶ بازی می‌تواند قهرمان شود و سهمیه آسیایی بگیرید، تیم‌ها با نهایت توان خود وارد زمین می‌شوند.

بازیکنان باتجربه به کمک اوسمار نیامدند

او ادامه داد: بعد از اینکه پرسپولیس دو بار از حریف جلو افتاد، مدافعان و شخص «اوسمار ویه‌را» بازی را شُل گرفتند و تعویض‌هایی که این مربی انجام داد نتوانست جریان بازی را به سود پرسپولیس کند. من از بزرگان و بازیکنان با تجربه در تیم گلایه دارم، در دقایقی از بازی حتی اگر بهترین مربی هم باشی کاری از دستت ساخته نیست و در این مواقع بازیکنانی که سابقه حضور در میادین مختلف از جمله جام جهانی را دارند باید سایر نفرات را همدل کنند که متأسفانه چنین چیزی را ما در پرسپولیس مشاهده نکردیم.

خط دفاع هماهنگ نیست

مدافع اسبق پرسپولیس خاطر نشان کرد: خط دفاعی پرسپولیس برابر آلومینیوم هماهنگ نبود و همه نفرات در نتیجه به دست آمده مقصر هستند اما هواداران نباید نتایج و عملکرد هفته‌های گذشته را فراموش کنند؛ اکنون زمان همدلی در تیم است و باید برای برقراری آرامش در تیم همه بازیکنان دست به دست هم دهند تا حداقل پرسپولیس بتواند عنوان قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورد. همانطور که گفتم بازیکنان پرسپولیس بسیار با کیفیت هستند و باید حمایت از آنها در شرایط حساس کنونی انجام شود.

پرسپولیس برابر سپاهان محکوم به برد است

باقری‌ها در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر گفت: حالا که جام حذفی برای پرسپولیس از دست رفته است، بازیکنان باید تمام توان خود را در لیگ برتر بگذارند. بازی با سپاهان به هیچ وجه برای هیچیک از دو تیم آسان نیست و در سال‌های اخیر هم مصاف آنها با جنجال رو به رو بوده است. انتظار داریم که بازیکنان پرسپولیس با حمایت هواداران خود بتوانند در این بازی ۳ امتیاز را کسب کنند و انشاالله صدرنشین شوند.

کد خبر 6090009

دیگر خبرها

  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم