Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیتش در این تیم اظهار کرد: پیشنهادهای تیم های خارجی از لحاظ مالی خوب بود و هیئت مدیره هم به این موضوع اذعان کرد که مبالغ پیشنهادی بالا است اما مسئولان مرا وادار کردند که پرسپولیس را در این شرایط سخت تنها نگذارم و در نهایت تصمیم گرفتم به خاطر وضعیت تیم و هواداران در پرسپولیس بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پرسپولیس در شرایطی قرار دارد که نمی تواند بازیکن بگیرد و من تصمیم گرفتم که با ماندن به  این تیم  کمک کنم.

بیرانوند درباره اینکه با ماندنش در پرسپولیس کار بزرگی انجام داد، گفت: تصمیم من برای ماندن در پرسپولیس  احساساتی بود و به خاطر شرایط این تیم تصمیم گرفتم که بمانم. شرایط پرسپولیس در نیم فصل اول سخت است چرا که بازیکنان خوبی را از دست داده است و قادر به جذب بازیکن هم نیست. به هر حال امیدوارم یک نیم فصشل خوب با سرخپوشان داشته باشم و قهرمان آسیا شویم.

شاید تا آخر فصل هجدهم در پرسپولیس ماندگار شوم 

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از صحبتهای مدیریت باشگاه این بود که پرسپولیس نیم فصل سختی را پیش رو دارد و به همین علت ترجیح دادم در این تیم بمانم. گرشاسبی اعلام کرد که باید در نیم فصل در پرسپولیس بمانم و امیدوارم در نیم فصل دوم و بعد از پایان محرومیت برایم اتفاق خوبی برای من و باشگاه رخ بدهد و شاید تا آخر فصل هجدهم هم در پرسپولیس ماندگار شدم.

وحید امیری قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند 

او درباره وضعیت وحید امیری تصریح کرد: وحید در جام جهانی روسیه درخشید و شرایط خوبی هم دارد اما همان طور که هیئت مدیره بر من فشار زیادی آورد تا در پرسپولیس بمانم و به پیشنهادات فکر نکنم برای امیری هم همین اتفاق رخ می دهد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: وحید امیری هم دلش با پرسپولیس است و او هم امروز یا فردا قراردادش را با سرخپوشان پایتخت تمدید می کند.

بیشتر بخوانید: 

حاجی بیگی: بیرانوند برای عشق به هواداران در پرسپولیس ماند

خوردبین: بیرانوند نباید پرسپولیس را تنها بگذارد

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود

در صورت کشیده شدن بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی، شاید علیرضا بیرانوند به بازی بیاید.

طرفداری |  احتمال حضور علیرضا بیرانوند در سفر پرسپولیس به اراک وجود دارد، اما این دروازه‌بان باتجربه بازی در مرحله حذفی جام حذفی مقابل آلومینیوم را از دست خواهد داد.

بیرانوند که پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، بازی‌های اخیر پرسپولیس را از دست داده بود، با وجود تلاش برای رسیدن به دیدار مقابل آلومینیوم، در نهایت نتوانست مجوز بازی از سوی کادر پزشکی باشگاه را دریافت کند.

با این حال، گفته می‌شود علیرضا بیرانوند تمایل زیادی به همراهی تیمش در سفر به اراک دارد و حتی در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، خواهان حضور در درون دروازه پرسپولیس به جای امیررضا رفیعی است.

هنوز مشخص نیست که بیرانوند چه زمانی به میادین باز خواهد گشت، اما حضور او در کنار سایر بازیکنان پرسپولیس در سفر به اراک، می‌تواند روحیه این تیم را برای عبور از این مرحله از مسابقات افزایش دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس