Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:50:41 GMT

استقلال در حال تبدیل شدن به گران‌ترین تیم لیگ

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۱۱۸۳

استقلال در حال تبدیل شدن به گران‌ترین تیم لیگ

روند نقل و انتقالاتی آبی ها به شکلی است که این تیم در حال تبدیل شدن به گران ترین تیم لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، روزهای نقل و انتقالاتی استقلال هر چند دیر اما به حساس ترین روزهای خود رسیده و مدیران این باشگاه همزمان در حال مذاکره با بازیکنان جدید و قدیمی هستند. مذاکره همزمان با مجید حسینی، روزبه چشمی، سرور جپاروف و تیام  برای تمدید قرارداد در کنار مذاکره با هافبک آلمانی برای اضافه شدن به فهرست استقلال باعث شده تا آبی ها همچنان فعال ترین تیم بازار نقل و انتقالات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روند نقل و انتقالاتی استقلالی ها به شکلی پیش می رود که این تیم در آستانه تبدیل شدن به گران ترین تیم فصل است و با رقیب سنتی خود در کسب این عنوان رقابت نزدیکی دارد تا در فصلی که سپاهان نیز خرج های زیادی انجام داده، سه تیم پرافتخار لیگ برتر برای کسب این عنوان نیز با یکدیگر جدال کنند.


اصلاح قرارداد چشمی و مجید حسینی در کنار تمدید قرارداد جپاروف و البته ادامه حضور تیام اتفاقی است که می تواند آبی ها را تبدیل به تیمی گران قیمت در لیگ برتر کند. به این لیست باید تمدید قرارداد با وریا غفوری و باقری را نیز اضافه کرد. اتفاقی که شاید اگر فشار هواداران و مطالبه گری آن ها در فصل نقل و انتقالات نبود، اتفاق نمی افتاد و آبی پوشان در مقطع حساس پیش فصل، بسیاری از ستاره های خود را به آسانی از دست می دادند. به جز این نفرات باید علی کریمی را هم اضافه کرد که گفته می شود قرارداد نجومی با استقلال امضا کرده است.


آبی های تهرانی که فصل آینده با هدف قهرمانی در لیگ برتر، دفاع از عنوان قهرمانی جام حذفی و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا وارد مسابقات خواهند شد، به تمامی مهره های کلیدی خود در کنار ستاره های تازه وارد نیاز دارند و همین موضوع باعث می شود تا آبی ها فصل آینده تیم گران قیمتی در اختیار داشته باشند. تیمی که شاید بتواند به شفر کمک کند تا آبی ها را بعد از سال ها به فینال آسیا ببرد و قهرمانی در لیگ برتر را برای آنها به ارمغان بیاورد.


نکته عجیب اما رفتار دوگانه افتخاری است، مدیرعاملی که همیشه منتقد ریخت و پاش های مدیران قبلی است ولی خودش با فشار هواداران ناچار شده تن به بستن یکی از گران ترین تیم های لیگ برتر بدهد.

 

مامه تیام سرور جپاروف سید مجید حسینی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مامه تیام سرور جپاروف سید مجید حسینی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران

در بین بهترین پاسورهای گل لیگ برتر ایران، ریکاردو آلوز از تراکتور، ابوالفضل جلالی از استقلال و دانیال اسماعیلی فرد از پرسپولیس بهترین عملکرد را دارند.

به گزارش طرفداری، با بهترین پاسورهای گل فوتبال ایران می شود یک تیم منتخب ساخت. در این تیم منتخب قطعا دروازه بان نداریم هر چند بهترین پاسور گل در بین دروازه بانهای لیگ برتر، بیرانوند است که تا به حال در لیگ ایران 7 پاس گل با پرتاب دست داشته است.

به هر حال تیم منتخب بهترین پاسورهای گل در مسابقات لیگ حرفه ای کشورمان عبارتند از:

مدافعان: دانیال اسماعیلی فرد از پرسپولیس (6 پاس گل)، رامین رضاییان از سپاهان (5 پاس گل)، ابوالفضل جلالی از استقلال (7 پاس گل)

هافبک ها: تورس از گل گهر (5 پاس گل)، ریکاردو آلوز از تراکتور (9 پاس گل)، ابوالفضل رزاق پور از گل گهر (5 پاس گل)، مهدی مهدی پور از استقلال (4 پاس گل)، مهدی ترابی از پرسپولیس (4 پاس گل)

مهاجمان: امید عالیشاه از پرسپولیس (4 پاس گل)، سجاد شهباززاده از مس رفسنجان (4 پاس گل)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • بازی‌های باقیمانده استقلال در لیگ برتر + جدول
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!